kaaasen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Takker for tipset om Gamespot! Sitter og kikker litt på saker og ting derfra nå. Spennende Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Såå...finst det noen sider man kan se konferansene? Har veldig lyst og se Sony sin presse konferanse, samme med activision sin. 9044496[/snapback] Man kan vertfall se Sony, Microsoft og Nintendo sin pressekonferanse på Ign, men du må være Ign Insider og det koster penger. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og derfor ser man heller gratis hos Gamespot;) Virker som de 3 store sin pressekonferanse går live, mens det blir høydepunkter og intervjuer osv etter de mindre konferansene, men Gamespot skal i hvertfall ha en haug med sendinger fra og rundt E3.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jepp, takk og pris for Gamespot! Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Yes, ble litt urolig der, flaks man slipper og være sånn subscriber for og se det på GS. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tror nok Gamespot er det beste stedet. Jeg fulgte siste E3 der, veldig fornøyd. Ellers planlegger jo Microsoft en god del ting på Xbox Live: http://www.xbox.com/en-GB/news-features/ne...07-05072007.htm Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ingen Canaler fra canal Digital eller noe som sender det?? Bedre å se det på stor Skjermen i stua.. Men kan koble PC til TV'en da! Men?? Er det Gamespot som er best da eller? Er det et sted man kan se det som bare er fra Sony?? Går det fra sony her http://www.us.playstation.com/ ?? Når klokka starter det?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ingen Canaler fra canal Digital eller noe som sender det?? Bedre å se det på stor Skjermen i stua.. Men kan koble PC til TV'en da! Men?? Er det Gamespot som er best da eller? Er det et sted man kan se det som bare er fra Sony?? Går det fra sony her http://www.us.playstation.com/ ?? Når klokka starter det?? 9046894[/snapback] Nå er det NOK! Les første side da FFS , skal da ikke være no vansklig det * 20:30 - Sony Press Conference Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Slik tråder får frem de som ikke har så lett for å klare ting på egenhånd og som gjerne vil leies igjennom alt de er usikre på Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ...samt folk uten sans for tegnsetting og setningssammensettelse. Skal man gidde å sitte oppe til 6 da..? Bruker å være oppe til 4-5 tiden uansett, men det blir liksom sent likevel. Må opp klokken 11-12. Vanskelig... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har ingen av folka her jobb elr? bare jeg som må på jobb tidlig i morra og Pcen på jobb funker ikke til VGTV og Youtube engang så da får ikke jeg sett på MS sin del Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har ingen av folka her jobb elr? bare jeg som må på jobb tidlig i morra og Pcen på jobb funker ikke til VGTV og Youtube engang så da får ikke jeg sett på MS sin del 9047128[/snapback] Vel.. Ferien er til for og nerdes bort Det er vel en av fordelene ved og ikke ha sommerferie. (Jada, jeg går glipp av.. lærdom som kunne fulgt meg resten av livet og det faktum at "arbeidet adler mannen".. men jeg tror jeg skal klare meg) *le* Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg går mellom og sitte oppe og vente eller og sove i 2 etapper i natt, heller vel mot det første kjenner jeg min døgnrytme rett.. Er på ferie hos min mor og hun lurte på hva slags galskap som fikk meg opp så tidlig. Da jeg forklarte at nerden i meg ikke klarte å la vær, spurte hun om ikke nerden skulle ha ferie også.hehe At det skal være så vanskelig og forstå at dette er jul, bursdag og 17.mai på samme tid Can`t wait for that tattoo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå