Gå til innhold

65nm 360 rett rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

du er klar over at det er DVD`en som bråker?, ikke viftene inne i boxen...

så hvis dem ikke slenger i en ny stillere dvd så vill man ikke merke forskjellen.

men mindre sjangs for rings of death er der....

Lenke til kommentar

så hvis dem ikke slenger i en ny stillere dvd så vill man ikke merke forskjellen.

9037652[/snapback]

Min 360 bråker en hel del selv uten at DVD-rommen snurrer rundt så dette kan alltids hjelpe. Bråket fra min box gjør at jeg per dags dato ikke en gang har vurdert multimedia-mulighetene.

Lenke til kommentar

9037652[/snapback]

Min 360 bråker en hel del selv uten at DVD-rommen snurrer rundt så dette kan alltids hjelpe. Bråket fra min box gjør at jeg per dags dato ikke en gang har vurdert multimedia-mulighetene.

9038056[/snapback]

Samme her. Synes viftene bråker mer enn DVD-Rommen jeg. DVD-rommene til 360 bråker uansett ikke så mye som folk skal ha det til. Jeg har en Hitachi-LG DVD-rom btw hvis noen lurer :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

DVD-ROM-ene på de nyere revisjonene skal være stillere har jeg hørt.

Har lyst på en 65 nm-versjon ja. Vil tippe sjansen for overoppheting og red rings of death er betydelig mindre også. Forhåpentligvis ute på markedet før Halo 3.

Lenke til kommentar

Alle Xbox Elite som kommer til Europa skal ha 65nm CPU og den nyeste BenQ spilleren som skal være mer lydløs. Regner med at de kommer med den ekstra kjøleribben som har blitt funnet i eldre reparerte spillere også som standard også :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan blir det da om en får the ring of fire og sende in boksen. Får en da en helt ny xbox eller blir den reparert? Betyr det i såfall at en vil får en av de nye med 65nm?

Ang støy:

Jeg har ikke brukt den til mediacenter enda men ikke pga støy. Når jeg spiller lever jeg meg såpass inn i spillene, pluss at jeg liker å ha på litt lyd, at jeg ikke hører noe til "bråket". Det samme vil vel gjelde filmer for min del... hadde bare mediacenteret vært bedre :(

Lenke til kommentar
Alle Xbox Elite som kommer til Europa skal ha 65nm CPU og den nyeste BenQ spilleren som skal være mer lydløs. Regner med at de kommer med den ekstra kjøleribben som har blitt funnet i eldre reparerte spillere også som standard også  :thumbup:

9038244[/snapback]

Har du noen kilde for denne infoen?

Mener jeg har lest at MS har benektet dette tidligere.

Lenke til kommentar
Alle Xbox Elite som kommer til Europa skal ha 65nm CPU og den nyeste BenQ spilleren som skal være mer lydløs. Regner med at de kommer med den ekstra kjøleribben som har blitt funnet i eldre reparerte spillere også som standard også  :thumbup:

9038244[/snapback]

Har du noen kilde for denne infoen?

Mener jeg har lest at MS har benektet dette tidligere.

9038266[/snapback]

Finner ikke igjen kilden nå desverre men det var på News4Gamers jeg leste det før angående BenQ spilleren og 65nm CPU'n. Husker iallefall det var en test anngående Elite versjonen som kom i USA å at det sto nederst at Elite kom til Europa rundt juletider å skulle ha BenQ og 65nm som standard. Det kan jo ha forandret seg da men tror det ville vært lurt av MS å gjøre dette siden de fleste klagene går på støy som kommer av DVD-spilleren og viftene grunnet varme fra CPU. Det med kjøleribben er bare noe jeg tror blir standard :whistle:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å skjønne hvorfor i alle dager de ikke bare venter med å lansere Elite til 65nm-utgavene kommer. MS burde ha et "tegn" som viser at den faktisk er tilgjengelig. For deretter å få resten av produksjonen over til 65nm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...