keeperno Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort snart og lurte på om det var kurt å bruke 6.595,- på dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335720 , og lurte på om visst jeg kjøpte dette kortet om det ville vare lenge før jeg måtte kjøpe meg nytt kort p.ga nye req`s av spill som kommer i framtiden.. Kjøpte meg denne pcn i mai ifjor, og har et Nvidia Geforce 7900 GT/GTO kort og allerede nå begynner det å bli dårlig for dagens spill. Siden jeg satt på ei side og fant ut at pc`n min havner imellom Minimum og Recomended kravene til Age of Conan som er et spill jeg SKAL ha , og jeg vil ikke kjøre det på et sykt lavt nivå. Fikk meg netopp DX10 og lurte bare på om kortet var bra, og om det eventuelt er enda bra til i Desember eller Januar til neste år. Siden jeg får 20,000 i konfirmasjon`s penger da, siden jeg ikke skal konfirmere meg, og om der var bortkastet penger å bruke så mye penger i et skjermkort Takk for svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gå heller for et 8800GTX kort og klokk det litt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bare tull å gi så mye penger for ytelse man nesten ikke merker. Kjøp heller dette kortet. Det vil nok klare alle spill i år og mange neste år hvis du har god prosessor (På høyeste instillinger). Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Evt. holde på kortet til AoC kommer, da neste generasjon skjerkort kanskje er kommet (G90/R700)? Trenger jo ikke kjøpe før du må... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Evt. holde på kortet til AoC kommer, da neste generasjon skjerkort kanskje er kommet (G90/R700)? Trenger jo ikke kjøpe før du må... 9037687[/snapback] Også smart. Det er jo ikke så veldig lenge til, Oktober-November hvis alt går etter planen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå