Simkin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) da var hipern min død, etter 1 år og 4 mnd.. får jeg igjen en ny en? eller hvordan er garanti på disse? så på hjemmesiden dems att det var HIPER PSUs come with 3-Year RTB warranty, hva nå enn det betyr har vært en svak høyfrekvent pipelyd i lengre tid, men nå står den bare å piper med en høyfrekvent tone, og datan vil ikke skru seg på men jeg har en 230W PSU fra en pc fra steinalderen, kan jeg bruke denne så lenge? system er: A8N32 X1900Xt 512 2 X HD SATA Opteron 165 @ 2.6ghz 2 x 120mm vifte + en 80mm holder det å bare være i windows med 230W og dette oppsettet? gidder ikke koble den på før jeg har fått svar her Endret 9. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tviler på at den psu klarer systemet ditt, iallefall ikke på LOAD. Merke på psu? Hør med butikken du kjøpte den fra. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 blir bare for å ha så lenge til internett og film. spill blir jo ikke aktuelt.. på psu står det KING YEAR. noe gammalt brask jeg har liggende Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 blir bare for å ha så lenge til internett og film. spill blir jo ikke aktuelt.. på psu står det KING YEAR. noe gammalt brask jeg har liggende 9037376[/snapback] Bare og prøve det=) Så ser du hvordan det går, kanskje den ikke engang klarer boot :!: Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Klokk hvertfall ned cpuen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er det onboard-grafikk på hovedkortet? I så fall tar du ut skjermkortet, det er nok det som bruker mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå