Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjønner ikke no !

Anbefalte innlegg

Heisann, Håpet på å få noen forklaringer på hvorfor dette skjer.

Skjøpt meg nytt hovedkort CLI, men skjenner andre som har det og de har ikke no problemer med det.

k8N Diamond -> HovedKort

5.6 Prossessor

Msi NX 7900 GT / GTO

Skjører ikke dual skjermkort enda. vill fixe dette problemet først.

hardiskene begynner å bli temlige sletene.

så har bytta ut den som windows var på med en splitter ny en, men problemet

er der enda.

Når jeg er i wow så får jeg wow error hvert 10min, og innemellom så blir skjermen blå og da står det masse ting på, og tar vell 1-2 sec så restarter den seg, og har ikke rørt overklokkinga enda:P men skjermkorte ble litt herpa føre dette, så sendte det på rep og da fikk jeg tilbake nytt et men ikke den strøm dingsen, men heldigvis så har jeg en sann dert fra strømforsyninga så den skal få nokk strømm. men får forsatt sann Power ting når jeg starter pcen og når han kommer inn i windows, og jeg har kansje flaks å få bilde på skjermen når jeg trykker på Start knappen, men innemellom så må jeg Starte og slå den av minst 3-4 ganger før det blir no bilde. og Restart knappen funker heller ikke. Så håper dere har noen gode forklaringer på dette problemet mitt ;)

har heller ikke så mange addons på wow, og alt er Normalt på pcen. har lest bruktanvisniga fem ganger føre jeg bygde den også. Er dette pga det er CLI ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes problemet ditt var veldig dårlig forklart.

Hva er en sånn power ting, og hva er en sånn dert fra strømforsyningen?

Det som står på den blåe skjermen kan være nyttig informasjon som kan tyde på hva som er grunnen til problemene dine.

For meg ser det ut som om det er noe i veien med rammen din, eller strømforsyningen. For å teste rammen kan du laste ned et program som heter memtest86 herfra.

Det at hovedkortet ditt har støtte for sli (regner med det var det du mente med cli) fører ikke til stabilitetsproblemer selv om du bare bruker et skjermkort.

Edit:

Grunnen til at reset knappen ikke fungerer er nok fordi du har koblet den feil på hovedkortet eller at det er noe i veien med selve knappen.

Endret av AndyBroke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...