Gå til innhold

Creative Zen Vision:W eit bra valg?

Anbefalte innlegg

Eg er ute etter en medieavspelar for både musikk og video. Det er dette den primært skal brukast til, så andre eigenskapar er mindre viktige. Det viktigaste er bildekvalitet, lyd og støtte av ulike format.

Eg har tenkt å nytte den mest til reiser på buss og fly, så at spelaren er stor gjer ingenting. Dette er snarare positivt, viss det innber større skjerm. Utsjånad er nærmast irellevant.

Eg har sett litt på Creative Zen Vision:W, og er ute etter brukarerfaringar både av denne og andre spelarar. Har du eit tips om ein bra spelar til meg, så set eg stor pris på ei fyldigare beskriving enn "<mediespelar> ruler. Den eier alt!" :)

På førehand, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har Creative Zen Vision:M og kjempe fornøyd, den støtter de fleste formater og den kan syncroniseres med mange program (WMP11, WinaAmp, Media mokey osv...). Det er også mulig å bruke vanlig klipp og lim funksjon. Tiltross for den lille skjermen på min spiller (2.5 Tommer) går det fint an å se lengre filmer. Så jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd med Vision:W!

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre!

Forresten har Archos også noen store videospillere som skal være gode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hei. Jeg har Creative Zen Vision:M og kjempe fornøyd, den støtter de fleste formater og den kan syncroniseres med mange program (WMP11, WinaAmp, Media mokey osv...). Det er også mulig å bruke vanlig klipp og lim funksjon. Tiltross for den lille skjermen  på min spiller (2.5 Tommer) går det fint an å se lengre filmer. Så jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd med Vision:W!

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre!

Forresten har Archos også noen store videospillere som skal være gode.

9038234[/snapback]

Det der ga absolutt ingen mening. ZVM og ZVW er ikke samme type spiller engang, produsent og GUI er største likhet.

On topic, vision W er en bra spiller ja, ikke noe dumt valg. archos spillerne har sigen lyd. Skal du ha det "frakkeste" av slike spillere bør du dog se på cowon a2, menda må du ut med litt ekstra. Eller du kan gå enda et hakk høyere og se på 7" spillere som cowon q5 eller archos 704

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Husk at det ikke lenger er med noe annet enn usb-lader. Veldig kjipt igrunn, var på vei til å bestille, men ombestemte meg når jeg fikk vite at det ikke var med alt som var med i testen hos amobil.no

EDIT:

Beklager, gikk litt for fort i svingene. Jeg snakker om den mod. som slutter med M.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Husk at det ikke lenger er med noe annet enn usb-lader. Veldig kjipt igrunn, var på vei til å bestille, men ombestemte meg når jeg fikk vite at det ikke var med alt som var med i testen hos amobil.no

9141832[/snapback]

blander du ikke litt med ZVM nå? eller kuttet de påå W og?

Lenke til kommentar

Synd at Creative følger trenden, men jeg regner med at utsalgsprisen er tilsvarende lavere når de ikke inkluderer lader. En lader av riktig type er knapt en femtilapp på Biltema eller Clas, selve adapterstykket hvor man kan plugge inn en AC-adapter følger jo fortsatt med. Spesifikasjonene på originalladeren er som følger: 5V-2,4A, positiv senterpol.

Lenke til kommentar

I siste nummer av HjemmePC (7/2007) blir denne spilleren "Best i test" av harddiskspillerne. Den får 6 av 6 mulige.

Vet ikke hvor mye man skal legge i en slik test, men kort fortalt liker de:

"stor skjerm, best oppløsning(av de som ble testet), bra formatstøtte, gjennomtenkt og velfungerende spiller, kortleser, lading via 220V og USB. De likte ikke at den var stor og tung, men det spiller jo ingen rolle for deg, så det høres ut som dette er et bra valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

lol @ hjemmepc. hvis ZVW hadde størst oppløsning kan man jaggu lure på hva de har testet. ZVW har standard fullPMP oppløsning på 480x272. Samme some archos 504/604/505/605, cowon a2/a3, psp etc. Så det hørtes ut som en stor tv2hjelperdeg type test, altså humbug all the way :)

Lenke til kommentar
lol @ hjemmepc. hvis ZVW hadde størst oppløsning kan man jaggu lure på hva de har testet. ZVW har standard fullPMP oppløsning på 480x272. Samme some archos 504/604/505/605, cowon a2/a3, psp etc. Så det hørtes ut som en stor tv2hjelperdeg type test, altså humbug all the way :)

9146425[/snapback]

Det var ikke store utvalget nei, og dersom spec'ene de har oppgitt er riktig hadde den best oppløsning :)

Det var Archos 404, Creative Zen Vision:M, Apple iPod (30GB) og denne Vision:W

Har ikke lest testene så grundig, men har inntrykk av at mange av disse testene i diverse blader er hastverksarbeid.

Når de skriver at lite minne er et minus på en av de andre spillerne (flash) de har testet så lurer jeg litt. Den finnes jo med større minne, det er bare det at de har fått tilsendt en med lite minne. Ehhh .... Men det var litt OT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

9146425[/snapback]

Det var ikke store utvalget nei, og dersom spec'ene de har oppgitt er riktig hadde den best oppløsning :)

Det var Archos 404, Creative Zen Vision:M, Apple iPod (30GB) og denne Vision:W

Har ikke lest testene så grundig, men har inntrykk av at mange av disse testene i diverse blader er hastverksarbeid.

Når de skriver at lite minne er et minus på en av de andre spillerne (flash) de har testet så lurer jeg litt. Den finnes jo med større minne, det er bare det at de har fått tilsendt en med lite minne. Ehhh .... Men det var litt OT.

9146632[/snapback]

alle de tre der er QVGA spillere, 320x240 pix skjerm. helt idiotisk, som å teste hummer og scooter i samme test opp mot hverandre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...