uranus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg er ute etter et abb. hvor du ringer/sender mld gratis til alle som har samme abb. Da har jeg sett på Tele2 Kompis og Chess greiene. Vil helst ha kontantkort. Jeg aner ikke hva jeg skal velge. Finnes det flere abb. med slike tilbud? Og er det noen utenom Netcom som har noe ala smsmania? Håper på rask svar da jeg må vite dette fortest mulig. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 vil du helst ha kontantkort så er Tele2 kompis kontant tingen . da kan du ringe gratis til 400 000 kunder . lureste er å finne hvilken operatør de du ringer mest til bruker Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Med kontant kort kan du bare definere 4 du kan ringe/sende sms til gratis. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Med kontant kort kan du bare definere 4 du kan ringe/sende sms til gratis. 9038645[/snapback] ikke med tele2 kompis kontant står ikke noe om det på websiden dems. det gjelder nok bare chess sin venneløsning Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Åja, i see.. Hmm, kanskje det lønner seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå