shakur Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har en gammel Canon LBP-660 laserskriver. Den går det ikke ann å få tak i drivere til Windows XP. Jeg har prøvd noen som var til Win2000, men dette ble bare rot. Noen som vet om det går ann å bruke noen andre drivere, eller få dette til å virke på noen måte? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 sett på www.canon.com ? om du ikke finner noe der så ville jeg ringt/sendt e-mail til Cannon-norge. De kan garangtert hjelpe deg! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøv disse driverne. Jeg så på et forum at de fungerer i WindowsXP ftp://ftp.canon.ch/pub/support/winlbp/nt2...000_660_eng.exe Lenke til kommentar
shakur Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 eunaas: Jeg har allerede kontaktet canon via mail, de sier bare det at det ikke finnes drivere til win xp. Spaz: Linken du har postet virker ikke, prøvde å lete etter de på samme domene, men fant ikke drivere til så gammel printer Noen flere forslag? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ifølge Canon er ikke skriveren støttet under XP. Linuxprinting.org antar at PCL-emuleringen i denne skriveren er software-basert. Hvis dette er tilfelle, er det nok lite du kan gjøre for å få den til å virke. Hvis den derimot støtter PCL i firmware, burde den funke fint med standard Windows-drivere til en eller annen gammel HP LaserJet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå