Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis rota med jente, når han hadde dame

Gjest Gjest_o_O_*

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, jeg hadde blitt utrolig sint og skuffet om det hadde vært meg. La oss si at dette paret lever videre og alt går bra. Hun lever faktisk i den tro at dette aldri har hendt.

Tanken på et par som lever sammen i et par år, der den ene vet om dette og den andre ikke, synes jeg er horribelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi to blir nok ikke enige utansett Billy Bob, men det er ikke så farlig. Forhåpentligvis så har ihvertfall trådstarter fått såpass tilbake meldinger av forskjellige brukere her på forumet at han klarer å ta en avgjørelse om hva han skal gjøre med dette problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_o_O_*

Takk for mange inputter på temaet. Men jeg tror jeg har funnet ut at jeg ikke skal si noe. Jeg setter vennskapet mellom meg og han høyere enn moralsk riktighet.

Aldri i verden om jeg vil miste han som en venn bare for å gjøre det rett på moralskt vis.

Men poenget var jo egentlig med tråden var jo egentlig ikke om jeg skulle tyste eller ikke. Jeg ville bare vite hvorfor jeg følte slik, kanskje fordi jeg er keen på hu jenta? Men jeg kan likevell være keen på ei annen jente og. Kanskje jeg ville prate om saken med noen andre enn kompisen, høre andres input.

Uansett, takk for at dere tok dere tid. :)

Lenke til kommentar

Du føler deg kanskje litt sjalu om det er hu du er keen på. Ellers kanskje du føler at han får i pose og sekk og er sjalu på kompisen din... kan godt hende også...

Du kan også få dårlig samvitighet ovenfor kjæresten så lenge du er god venn med henne.

Er han slik stort sjett alltid i fylla?

Da ber du han om en ting, slutt å drikke... så slipper han å miste det han er mest glad i, i hele verden ^^

Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener Billy Bob. Og jeg kan fortelle at jeg sover slett ikke godt om nettene, jeg tenker bare på dette her og hva som kommer til å skje hvis dette lekker ut og det blir slutt mellom han og kjæresten hans. Og han var jo idiot nok til å fortelle alle kompisene sine om dette..så dette ender dårlig..har jeg på følelsen.

Men jeg var den eneste som faktisk SÅ det hele. Faen, dette er fucked up.

9037554[/snapback]

Si til kompisen din at han ikke skal si at du var der hvis noen finner ut at han var utro så slipper du alle konsenkvenser og slipper unna problemet hvis hun andre jenten ikke sier noe da.

Lenke til kommentar
Eller du kan bare late som du aldri har sett noe, husker noe eller skjønner noe som helst, så har du en skinnende ren samvittighet. Det er en skuddsikker plan.

9042351[/snapback]

Mulig du er litt sarkastisk her, men det er akkurat dette jeg mener.

Han fyren som var utro, kompisen. Det hele er hans problem. Og at han gjorde dette foran deg, drar deg inn i problemet gjør meg bare forbanna.

Om jeg får vite noe direkte slik du har, som jeg på ingen måte bør eller vil vite så er det han rævhålet av en kamerat sin feil.

Jeg hadde prøvd å glemme (så mye som mulig) hele situasjonen, aldri snakket om det igjen. Selv om andre kanskje snakker om det. Som du sier så har denne fyren sagt det til andre kamerater. En ting du kan stole på, er at når mange vet noe, så kommer det ut uansett. Et sirkus kan ikke skjules evig. Så lenge du holder kjeft, så kommer ikke ditt navn opp igjen.

Hold deg(trådstarter altså) utenfor.

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke skader forholdet gjør det da ikke noe. Isåfall bør man jo presentere seg ved å ramse opp hvem man har hat sex med så man ikke skal ungå konfromtasjoner senere.

9037906[/snapback]

Det blir jo noe helt annet. Hvem en person har hatt sex med før man faktisk har innledet et forhold burde ikke være relevant.

Lenke til kommentar

Hva med denna jenta han rota med da? Du kan jo få henne til å si det til dama hans, så blir ikke vennskapet deres ødlagt. Om du bryr deg om dama hans da :p

Det ville jeg gjort om dama hans var god venn av meg  :)

9043138[/snapback]

Det er jo bare utrolig feigt!

Dessuten vil det garantert komme frem.

Lenke til kommentar
Feigt ja, men viss du ikke vil miste et vennskap må det nesten gjøres sånn.. :p

9043270[/snapback]

Nei, vil du ikke miste ett vennskap så holder du helt kjeft istedet. Løsningen din var bare feig. Må si meg enig med Mirann der.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_o_O_*

VikinGz: Tror det kanskje kan være noe i det du sier. Jeg føler kanskje at han alltid får det han ønsker (selv om han egentlig ikke ønsket å rote med denne jenta på fest). Jeg hadde selvfølgelig ønsket at dette var meg, og ikke han. Fordi da kunne jeg startet et forhold og ingenting av dette hadde skjedd.

Han er stort sett slik i fylla, han prøver seg på andre. Men det er ikke hans feil, jeg syns egentlig ikke det, fordi han mener det egentlig ikke. Han ber meg hele tiden å ta tak i han hvis det skjer noe (men denne gangen klarte jeg det ikke, den fysiske tilstanden var for fucked ^^) Han har sagt at han ikke skal drikke sånn mer, men det tar jeg med en klype salt.

DNA: Det skal jeg gjøre. Hvis han finner ut han skal fortelle dette til kjæresten sin, så skal jeg si at jeg offisielt lå å sov eller var for drita til å huske noe som helst. Takk for tipset :)

Killer_DT: Jeg vet det er hans problem, men nok engang, det var ikke poenget med tråden heller ;) Jeg og blir litt forbanna når han stiller meg i denne posisjonen, men gjort er gjort og spist er spist.

Takker for rådet, blir tatt med :)

-Petter-: Det tror jeg bare ville ført til at kompisen min hadde blitt forbanna på meg og eventuelt dratt til meg. Noe jeg forstår, så det alternativet er utelukket.

Og da får nok denne dama han rota med et slag i trynet av dama hans + at hun blir utrolig (dama altså) skuffet. Jeg vil jo det beste for min kompis og dama hans, og jeg vil ikke si noe som kan skade forholdet/vennskapet mellom oss.

Og hvis jeg sier noe, kommer det til å være slutt på vennskapet mellom meg og kompisen min. Derfor er dette veldig utelukket. Jeg kan ikke tyste.

Men nå er det faktisk bare VikinGz som har hjulpet til med det faktiske problemet. Det er faktisk ikke mitt problem om jeg skal fortelle dette eller ikke. Han skal få gjøre det selv, eller så sier jeg ingenting. Det er opp til han uansett.

Prøvde å få med alle som stilte spørsmål/kommentarer med verdi, og gi et greit svar. Til dere andre; takk for videre aktivitet i tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...