Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis rota med jente, når han hadde dame

Gjest Gjest_o_O_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_o_O_*

Hei (Vil ikke ha dette knyttet til min bruker, så jeg velger en gjestefunksjon)

Jeg og 3 andre kompiser bestemte oss før helga at vi skulle drikke litt denne helga pga at han ene fyren var alene hjemme. Så var det slik at vi skulle på en bursdagsfest til annen kompis. Jeg bestemte meg likegodt for å ligge over til fyren som var alene hjemme, for å slippe trøbbel i fylla. Alt gikk helt smooth og alle hygget seg ogsånn.

Etter festen var ferdig så sa kompis 1 (han som var alene hjemme) at vi kunne fortsette hjemme hos han. Bør kanskje legge til at han har dame og har vært sammen med hun rundt 1 år. Det ble da med 2 jenter og oss gutta hjem til kompis 1 og etter masse drikke og styr så bestemte ene jenta og stikke hjem. Det var da greit nok det. Så etter at kompis 1 hadde tyllet i seg nok drikke, begynte han å rote med den gjenværende jenta. Jeg sa til han flere ganger på kvelden at han ikke skulle finne på noe dumt siden han hadde dame. Men det hjalp ikke mye.

Han var den eneste med dame, men likevell rotet han med denne jenta. Jeg hadde egentlig planlagt å prøve meg på henne, men siden jeg er såpass god kompis så lot jeg være siden kompis 1 hadde tydligvis lyst til å ha det gøy.

I ettertid har han angret som faen og vi har snakket om det. Vi har funnet ut at det er best å holde kjeft om dette. Mot dama hans altså. Problemet er da altså;

Jeg har følt meg utrolig rar i det siste angående dette. Bør jeg si det? Er det feil av meg og holde kjeft om noe sånt? Han var jo trossalt utro?

Eller er jeg bare litt rar fordi jeg så han rote med den jenta jeg kunne tenkt meg?

Peace out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å si det til dama hans er kanskje ikke det beste å gjøre, ta en prat med kompis 1 du ;)

Det hadde jeg gjort vertfall... før noe som helst annet, kanskje han ikke har følelser for dama si lengre også.. man vet aldri, ikke alle som sier det rett ut.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg hvorfor du skal si noe her nei. Velger å bruke ett godt engelsk ordtak som jeg synes passer godt i denne situasjonen.

Bros before Hoes

Er jo han typen som er kompisen din, ikke dama han sin. Hva slags kamerat gjør det deg til, hvis du sladrer på han bare fordi han endte opp med en dame du selv var litt sugen på?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_o_O_*

Takker for kjappe svar.

Nei selvfølgelig ''sladdrer'' jeg ikke på bestekompisen min. Det er jo selvsagt. Men jeg kan jo legge til at jeg er utrolig god venn av dama hans også. Kjenner henne veldig godt, og kanskje jeg føler det er feil?

Og jeg vet at hvis jeg sier noe er forholdet deres ødelagt forever.

Har snakket med han om det, og han sier han ikke føler noe for denne jenta og elsker kjæresten sin veldig mye. Men han angrer og han skulle ønske jeg rota med henne istedetfor. Han er bare sånn i fylla.

(Egentlig lite poeng å ta det opp her, men jeg føler bare for å snakke om det.)

Lenke til kommentar
Takker for kjappe svar.

Nei selvfølgelig ''sladdrer'' jeg ikke på bestekompisen min. Det er jo selvsagt. Men jeg kan jo legge til at jeg er utrolig god venn av dama hans også. Kjenner henne veldig godt, og kanskje jeg føler det er feil?

Og jeg vet at hvis jeg sier noe er forholdet deres ødelagt forever.

Har snakket med han om det, og han sier han ikke føler noe for denne jenta og elsker kjæresten sin veldig mye. Men han angrer og han skulle ønske jeg rota med henne istedetfor. Han er bare sånn i fylla.

(Egentlig lite poeng å ta det opp her, men jeg føler bare for å snakke om det.)

9037073[/snapback]

Om du sier det for at dama skal gjøre det slutt og komem til deg er du dust. Gjør du det fordi du tror det var en engangsforeteelse, og at de kommer til å ha det godt sammen vidre, gjør du de begge en tjeneste.

Lenke til kommentar
Om du sier det for at dama skal gjøre det slutt og komem til deg er du dust. Gjør du det fordi du tror det var en engangsforeteelse, og at de kommer til å ha det godt sammen vidre, gjør du de begge en tjeneste.

9037092[/snapback]

Hvorfor skal han si det? Hvis kameraten føler for dette så sier han det selv til henne. Nei sladring har jeg ikke mye til overs for. Hadde du likt hvis kameraten din sladret på deg? Hadde han ikke vært kompisen min lengre ihvertfall. Sier ikke at det han gjorde ikke var galt, for det var det. Synes bare dette er noen han får si til sin egen dame hvis han ønsker det, å ikke noe "bestekompisen" skal sladre om til dama hans.

Lenke til kommentar

9037092[/snapback]

Hvorfor skal han si det? Hvis kameraten føler for dette så sier han det selv til henne. Nei sladring har jeg ikke mye til overs for. Hadde du likt hvis kameraten din sladret på deg? Hadde han ikke vært kompisen min lengre ihvertfall. Sier ikke at det han gjorde ikke var galt, for det var det. Synes bare dette er noen han får si til sin egen dame hvis han ønsker det, å ikke noe "bestekompisen" skal sladre om til dama hans.

9037388[/snapback]

La meg omformulere en håpløs del... Om han handler ut ifra atd et var en engangsforeteelse, altså ikke sier det, så er det bra-...

Ser ikke over innelgga mine :(

Lenke til kommentar

Da håper jeg du sover godt om nettene, med tanke på at det er en kvinnelig sjel der ute som tror så godt om kjæresten sin og kameraten hans.

La oss si at det går en stund nå, og dette vil lekke ut en eller annen dag. Da vil det vise seg at du har visst dette hele tiden. Vet ikke hvordan du føler deg den dagen, men jeg hadde følt meg temmlig ussel.

Selvfølgelig, vennskap foran alt osv osv. Men med å la vær å si noe, sier du at aksepterer utroskap og synes det er greit. Hvis du lar dette gå, håper jeg du opplever det samme en dag.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Skjønner hva du mener Billy Bob. Og jeg kan fortelle at jeg sover slett ikke godt om nettene, jeg tenker bare på dette her og hva som kommer til å skje hvis dette lekker ut og det blir slutt mellom han og kjæresten hans. Og han var jo idiot nok til å fortelle alle kompisene sine om dette..så dette ender dårlig..har jeg på følelsen.

Men jeg var den eneste som faktisk SÅ det hele. Faen, dette er fucked up.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som tenker at det er bare en ting å gjøre? Med all respekt for jenta i denne saken?

Jeg hadde iallfall ikke vært i tvil.

9037578[/snapback]

Er forsåvidt enig. Men jeg hadde blitt jævlig skuffa hvis bestevennen min sladra på meg. ... hvis jeg skulle ha satt meg inn i situasjonen.

Lenke til kommentar

Noe gale er blitt gjort. Er dette noe vi skal håpe håpe å få med oss i graven uten at noen spør?

Er vennskap sterkere enn hva som er moralsk riktig? Hvis en venn stjeler, skal en vært tyst da?

Syns det blir litt som på barneskolen, det var ikke den som helte lim på stolen til læreren som var problemet, det var den som tystet.

Lenke til kommentar

Vil si at i mange tilfeller så er vennskap sterkere enn hva som er moralsk riktig ja.

Å la oss bare si, for sakens skyld at dette er ett engangtilfelle som ikke kommer til å skje igjen. Hva godt kommer det da ut av å sladre på vennen sin? Han kommer garantert til å synes du er en dritt, å helt ærlig så tror jeg ikke du kommer til å stå så høyt i kurs hos dama hans heller.

Greit nok at du føler dette er veldig "barneskolen" som du sier, men nå er det LENGE siden jeg gikk der men jeg mener fremdeles at man skal stå opp for vennene sine. Hadde ihvertfall jeg gjort.

Lenke til kommentar

Det er greit nok det at det er et engangstilfelle og at det aldri skal skje igjen, men det har uansett skjedd. Er det en uskreven regel at hvis det aldri skjer igjen, så trenger vi ikke å se bakover?

Hvorfor skal kursen gå ned hos damen da? Hva gjør denne gjesteskikkelsen gale i forhold til damen?

Hva godt det kommer ut av å sladre på vennen sin? At en jente skal få vite sannheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...