Spartan Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva kaller dere dere selv i profilene på nettet ? Gutt eller Mann ? Jente eller Kvinne ? Og er det noen av dere som bruker ord som "kosebamse" ol. for å gjøre ting mer "koselig" ? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilke profiler er det du tenker på? Jeg kaller meg i allefall jente. Høres så rart ut når små barn eller foreldrene deres kaller meg "damen" på gata/butikken. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kaller meg selv jente. Men det er som tidligere nevnt, dødstidig når folk sier " si til damen i kassen hva du skal ha" osv. Dame, meg? what? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kan nevne at jeg fikk kritikk en gang for å kalle meg gutt fordi jeg var 30 år Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kaller meg bare mann når jeg har skjegg. Skjegg har jeg i ca 2 måneder før jeg raker det av, også er det på'an igjen; altså er jeg gutt i begynnelsen av annen hver måned. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kaller meg bare mann når jeg har skjegg. Skjegg har jeg i ca 2 måneder før jeg raker det av, også er det på'an igjen; altså er jeg gutt i begynnelsen av annen hver måned. 9061588[/snapback] haha, genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå