drfredf Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har en noe fgammel pc med en duron 700 mhz prosessor. Dersom jeg kjøper en ny prosessor på 1300 mhz, må jeg da også bytte vifte? Fredrik Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kan være smart det ja hvis du ikke har en vifte som tåler 1.3 ghz, men støtter hovedkortet ditt 1.3ghz da? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Husker da jeg hadde duron 700 mhz og msi hovedkort, det hovedkortet klarte kun 1.2 ghz så pass på... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvis du først skal oppgradere, ville jeg tatt hele skrittet ut og gått mot 2.0GHz eller mer. Hovedkort koster ikke mer enn 1000-1500, så det er en lur investering. Men til ditt spm. Ja, du bør skifte vifte... Men du kan teste uten, men pass på temperaturene. Lett å svi seg på det der... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 er jo ikke sikkert behovene hans trenger 2GHz eller mer da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kommer du med et navn så kan vi svare. (MAO google kan svare) De fleste 700mhz maskiner har en vifte som går opp til 1-1.1ghz. Så en vifte er på sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå