Sverigst Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jeg hadde nettopp fått til sikkerhetsaktivert nettverk, og var logget inn på routeren, der jeg skulle legge inn alle pcene som skulle få tilgang til nettet ved hjelp av msc adressen... plutselig så datt alle ut av internetti hele huset, og nå er jeg koplet til direkte til modemet, fordi det går ikke gjennom routeren. hva skal jeg gjøre for å komme inn på routeren igjen? jeg klarer ikke kople meg til routeren nå, fordi jeg får ikke internett gjennom den, så hva kan jeg gjøre når jeg ikke klarer logge meg på routeren? plis, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Resett routeren ved å stikke en penn inn i hullet bak, hold den der i ca 10 sek (til lampene lyser). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Benytt kabeltilkobling mens du konfigurerer sikkerhetsinnstillingene i routeren. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Koble til direkte med Lan kabel, da ungår du problemer som dette når du legger in Mac adresser. Husk og å skrive riktig mac, hvis ikke blir det ikke mye nett Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 ja ok, skal huske det til neste gang, men problemet er at nå klarer jeg ikke å kople meg opp til routeren, selv om jeg bruker kabel... allle lysene blinker, men pcen min bare identifiserer, og så kommer det opp feilmeldingen: begrenset eller ingen forbindelese.. så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å klare å kople meg opp til routeren og endre disse instillingene.. er det noen som kan hjelpe meg med det? tusen tusen takk for alle gode svar Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Prøvde du å resette routeren? Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 ja, jeg har prøvd absolutt alt! MEN jeg og pappa var på elkjøp og spurte hva som var gale, og då dei testet den, fannt dei ikke ut av noe.. så den er nok ødelagt.. uansitt, jeg fikk hvertfall NY router, og denne funker fint.. tråden kan stenges, men takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå