Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja nå er eg forvirret om når Microsoft sin presse konferanse er :S http://www.gamespot.com/ Viss du ser litt ned på siden til høyre står det 8:30 på Microsft tirsdag 11, some r i morgen. Men det står og nedtelling en annen plass og der står det at det e rom 40 timer som ikkje er i morgen til den tiden :S Noen som hvet når det skal sendes dirkete? skal se det dirkete så er greit og vite. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har ikke xbox live direkte streaming og nedtelling da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Konferansen starter 20.30 på tirsdag lokal tid i LA. Vi er 9 timer forannn, så klokken her i norge vil være halv seks onsdag morgen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 ok, men hvor kan eg se dette live da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Xbox.com... De sa ihvertfall så på podcasten til MajorNelson Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det går ikke ann å se dette live på XboxLive? Bare på Xbox.com? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nei, du kan ikke bruke xbox'en for å se konferansen direkte. Men det vil komme en liten filmsnutt med høydepunktene fra konferansen på Live etter at den er ferdig... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 trodde de sa de skulle legge ut hele konferansen jeg? du kan iallefall se den på gamespot.com, streame eller laste ned i ettertid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) oki, er mest intresert i og se det direkte her Endret 9. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Herlig, jobber formiddag i mora så da får eg jaggu med meg denne likevel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Herlig, jobber formiddag i mora så da får eg jaggu med meg denne likevel 9037072[/snapback] Hvor skal du se den, og når? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) hva pokkern det står jo rett over deg jo =/ Endret 9. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 skal på Metallica-konsert i morra, så var nervøs for å misse denne konferansen, men hvis det blir sendt klokka halv 6 på morran her går det jo bra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 greit da er det halv 6 på onsdags morgen! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) skal på Metallica-konsert i morra, så var nervøs for å misse denne konferansen, men hvis det blir sendt klokka halv 6 på morran her går det jo bra 9037174[/snapback] skal dit jeg og, men kommer meg ikke hjem før litt utpå dagen på onsdag . hater å gå glipp av slike ting 1000 Endret 9. juli 2007 av zeox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå