Gå til innhold

Finnes ikke XBOX lenger?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Hepp

Pga dritdårlig vær tenkte jeg å spille de to siste spillene i oddworld serien, og det er xbox spill. Var innom lefdal.com for å se på pris på xbox, men den ser ikke ut til å eksistere lenger.

http://oddworld.com/firsttenyears/ow_games.shtml

Tenker da på

Oddworld: Munch's Oddysee

Oddworld Stranger's Wrath

Regner med at det ikke er flere enn disse + de to andre som står på siden?

Uansett er dette xbox spill har jeg fått med meg. Og jeg tenkte å gjøre dette så billlig som mulig. Hvor vil jeg spare mest mulig for å få spilt disse? Finnes de på ps2? (den koster kun 999 på lefdal): Jeg må kjøpe ALT. dvs spill + konsoll på minnebrikke om det trengs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk innom Spiderman i Oslo. Der selger de ihvertfall brukte Xbox spill og tar imot brukte Xboxer. Regner med at de også selger dem.

Eller du kan se om spillene er på kompatibilitetslisten til Xbox360 og gå for den.

Eller du kan gjøre som meg å kjøpe Nintendo Wii og Resident Evil 4 for ferien.....VELDIG bra!!

Men seriøst.. Spiderman butikken!! Kirkegata 32

AKIRA

Lenke til kommentar
Var innom EBgames på ski (er ikke så langt unna oslo) der solgte de xbox til 599kr tror de var helt nye.

9036846[/snapback]

Nei de er brukt de også. Men 599 er en OK pris hvis xboxen ikke har noen åpenbare slitasjefeil på det tidspunktet du kjøper den. (som f.eks. dårlig laser eller at skuffen ikke alltid åpner seg eller liknende)

Hvor mye den evt har blitt brukt (slitasje osv) vet du derimot ingenting om når du kjøper den på EBGames eller Spiderman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...