Maynard James Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, Chipset vifta mi holder på å streike, og jeg vil må kjøpe en ny en. Noen forslag til hva som er en god kjøler til dette hovedkortet? Jeg vet ikke helt hva som passer osv, så derfor trenger jeg hjelp! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De fleste chipsetkjølerne passer til det hk, pass på størrelsen hvis du har et stort skjermkort da de kan stå litt i veien for hverandre.. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Eg brukar for tida denne her: Thermalright chipsetkjøler, heatpipe, SLI (Køyrer ikkje SLI, men brukar likevel denne grunna plassproblem. Eg har eit MSI K8N Diamond hovudkort og XFX 8800GTS 320 MiB skjermkort.) Heilt stille sidan han er passiv, effektiv (senka temperaturen med 7-8 grader hjå meg i forhold til den vesle hissige kvepsen av ei vifte som var der frå føre) og enkel å installere. I fylgje produsenten si nettside så passar han til Asus A8N-SLI og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Prøvde meg med den billige zalman passive saken. Husker ikke hva den heter, men, har lest på forskjellige forum at den skal funke greit på kortet, likevell, takk for hjelpen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Zalmanen fungerer meget bra ja! Har den selv på akkurat samme hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå