Mala Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Finnes det håp for dette folkens? Dersom det skjer blir eg eit meget lykkelig menneske. Om noen kunne komme med ein bedre oversettelse fra den orginale tyske artikkelen så verså god Lo litt av google oversettelsen. Kilde Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Får prøve meg ved hjelp av mine rustne tyskkunnskaper: Kojima Productions skal feire 20 års dagen for MGS ved å holde en fest 24 juli. På denne eksklusive festen i Japan, skal en demo av MGS4: Guns of the Patriots bli vist frem på en PS3. Om demoen skal offentliggjøres på PSN, er ennå ikke kjent. Vi håper det skjer. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Litt off-topic her.. Må man ha spillt tidligere MGS-spill for å få noe ut av serien? Jeg har nemlig kun spilt litt av det MGS som dukket opp på Xbox1 og der var kontrollene så ekle at jeg ga opp etter ca 15min... Håper forresten at det kun var en elendig port. Så vidt jeg har fått med meg er MGS-serien veldig story-basert og jeg lurer derfor på om det er for sent å kaste seg på MGS-bølgen når neste spillet kommer? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 MGS på xbox? det må være crap. MGS kommer atagelig med en kort demo, som de har gitt til alle de andre.. men de trenger ikke for MGS er ett type spille man enten kjøper eller ikke .. tross alt kåra til det beste som er gitt ut hos Sony. faktisk over FF Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Var vel MGS2: Substance på Xbox. En rimelig grei konvertering det. Jeg vil si det er en stor fordel å ha spilt de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå