Joachim_F Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tarr Chronicles er et romskipspill i stil med Wing Commander. Nå kommer det til Europa. Les mer Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 PLEASE la det bli mest mulig likt wing Commander! ....og aller helst med co-op! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kanonkuult, elsker Wing Commander-spillene, håper dem klarer å gjenskape gleden i historien og gameplayet til de spillene.. Personlig gjør det ikke noe om det ikke blir noen form for multiplayer, da er det mindre sjangse for at historien i spillet vil lide.. Kanskje jeg får tid til å spille litt på Wing Commander-spillene jeg kjøpte til PSP'en, på den EA Replay-samlingen, og spille det litt før den tid også.. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) til pc ikke sant? ahh ser det nå, men så ikke noe om det i artikkelen. jeg elsker sci-fi så dette havner nok på min liste Endret 10. juli 2007 av rivaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg