El Netzor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei. Jeg har planer om å kjøpe en SE K550 telefon. Jeg har Lyse Sim kort. Kan jeg kjøpe den på denne siden å bruke et lyse kort i den da? Er det slik at den mobilen er åpnet for alle slags abbonemanger? Takker for hjelp og evt noen som har brukt denne nettbutikken? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja den er åpen for alle abonnement. Såklart. Vet om folk som har kjøpt mobiler der før, og tror de skal være pålitelige, men litt trege i levering (?). Lenke til kommentar
zand Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ligger vel i feil forum denne tråden? Skal vel ligge i "Forhandlere og verksteder"? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har handlet derfra flere ganger. Alltid rask levering, men hvordan det er med retur eller reklamasjon vet jeg ikke da jeg ikke har hatt behov for det. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takk, da tror jeg at jeg bestiller der. Beklager at jeg postet feil.. er ikke kjent med dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå