CammiZ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Når kommer egentlig u700? Står den kommer i juli, men da er det rart det enda ikke har kommet frem en dato? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er vel ingen leverandører (grossist) som har dato på denne enda... Men siste uken i juli / tidlig august er mitt tips Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Er vel ingen leverandører (grossist) som har dato på denne enda... Men siste uken i juli / tidlig august er mitt tips 9054569[/snapback] Jeg så en side på nett som selger mobiltelefoner og der stod det 24/7 Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) *feilpost* Endret 14. juli 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Quester Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er bekreftet hos "levrandør" 09.08.2007 Lenke til kommentar
bøh Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ser ut som den kan kjøpes på Elkjøp nå... Lenke til kommentar
kev Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Ser ut som den kan kjøpes på Elkjøp nå... 9088829[/snapback] Jeg kjøpte i alle fall en på Lefdal.com i dag.. står at den skal være på lager på nettbutikk. Gjenstår å se.. Endret 17. juli 2007 av kev Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 kev: Si i fra da, om den ser ut til å være på vei, eller når du får den? Lenke til kommentar
kev Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fikk nettopp bekreftelse at bestillingen sendes fra Lefdals lager i dag.. ingen bekreftelse på at det faktisk er u700 som sendes, dog. Lenke til kommentar
bøh Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Klart Svar har den i butikken rundt den 9 august... Endret 19. juli 2007 av Ferrum- Lenke til kommentar
kev Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen. Lenke til kommentar
bøh Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen. 9124019[/snapback] Får min imorra, tenker jeg ;0) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen. 9124019[/snapback] Er kameraet noe bra? Er det slark i slidern? Er menyene raske? Hvordan er tastene? Når du kobler den til PC dukker den da opp som en egen drive eller *må* man ha programvare? Hvordan er lysstyrken på skjermen? Er det blits? Lenke til kommentar
kev Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Er kameraet noe bra? Er det slark i slidern? Er menyene raske? Hvordan er tastene? Når du kobler den til PC dukker den da opp som en egen drive eller *må* man ha programvare? Hvordan er lysstyrken på skjermen? Er det blits? 9127944[/snapback] Kameraet er bedre enn D900, det ser jeg allerede etter lite testing. Prøvde også å ta bilder i dunkel kveldslys ute, og bildene ble overraskende bra med lite noise. Slideren føles ikke bunnsolid, men mye slark er det ikke. Vil likestille den med d900 Menyene er veldig responsiv og kjappe.. ingenting å utsette på det. Koblet den nettopp til Vista med USB-kabelen som fulgte med, og den dukker opp som eget ikon i disk-oversikter uten at jeg måtte legge til noe drivere/programvare. Fungerer fint å dra filer rett over. Musikkspilleren skal ha full kompabilitet med Windows Media Player i følge manualen. Lysstyrken på skjermen er veldig god i vanlig lys, god i dagslys, men i direkte sollys blir den vanskelig å lese. Blitsen på kameraet er ikke helt som på vanlig lommekamera, men det lyste opp samboeren som stod 1m fra kameralinsen i et veldig mørkt rom. En annen ting er at jeg bruker et kingston 1gb microsd-kort som hadde _mye_ problemer i min D900, men fungerer smertefritt på U700. Endret 23. juli 2007 av kev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå