appelsinbrus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har Zalman stillegående viftekjøling, men det er ikke så stille at det gjør noe. Virker som om viftene går mye fortere enn de trenger, jeg kjører jo ikke så mye last, og ribbene er nesten helt kalde. Noen måte jeg kan skru ned hastigheten på? Et eller annet fancy windows-program, kanskje? Har vært i bios og sett litt, om det går an at viftene slakker av litt om det ikke er så varmt, men det stod ikke noe sånt der.. En ting til, ser man tempen på agp skjermkort med speedfan eller nvtemplogger? Andre programmer? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 www.almico.com/speedfan.php Tror denne kan regulere hastigheten på både CPU og GPU. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har jo speedfan, men den finner bare vifta til cpu-en.. Det er også litt av problemet.. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hva slags skjermkort har du? og hvem produsent? du kan laste ned rivatuner der kan du fikse på GPU vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå