swap Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hallåis, når boote båxen min så blir ikkje hd`en (har prøvd me ein aen hd`årr + at eg prøvde di i min pc å di virka) detecta, eg har flasha bios`en å å alle kablane e i, prøvde åg å setta hd`en i sec. IDE der cd romen blir detecta, men ingenting sjedde! ka e feijl? åja.. hd`en virka i båxen fØr men itte eg fårmaterte så sjedde dette.. vetsje åmm eg burde posta på lagringsmedier, men trorkje d har någe me d å jØrr... Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hallåis, når boote båxen min så blir ikkje hd`en (har prøvd me ein aen hd`årr + at eg prøvde di i min pc å di virka) detecta, eg har flasha bios`en å å alle kablane e i, prøvde åg å setta hd`en i sec. IDE der cd romen blir detecta, men ingenting sjedde! ka e feijl?åja.. hd`en virka i båxen fØr men itte eg fårmaterte så sjedde dette.. vetsje åmm eg burde posta på lagringsmedier, men trorkje d har någe me d å jØrr... Når du skriv her, ikkje skriv på dialekt. Prøv jafall å skriv så bra nynorsk/bokmål du kan. Dette her kan sjå like gale ut som "rævamål" for meg Lenke til kommentar
xlent Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Enig. Forstod egentlig ingenting jeg, leste det 3 ganger :oops: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 En topic som forteller noe om innhold er viktig. Å skrive et forståelig språk likedan. Når man legger til den signaturen anser jeg dette som en tråd som er startet for å provosere. Tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Enig.Forstod egentlig ingenting jeg, leste det 3 ganger :oops: no sh!t? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg