DemoniZer Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Murray er da ikkje laga i Taiwan! 9186891[/snapback] Det står så på tattoveringen hans! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det ligger en lapp i boksen der det står "Made in taiwan" 9186849[/snapback] Haha, så jævla bra. :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg tror at pandoras boks er to-laget først alt det vonde (det vi lever i nå (krig, sult, smerte osv.), og så alt det gode (kanskje det kommer når vi dør?) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det ligger sikkert en bladserver der til meg lol Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Irak. Irak er inne i Pandoras Box. Bush og vennene åpna den. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Windows 95, 98, ME og forresten hele microsoft er oppi der Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg tror den er tom om den i det hele tatt finnes! Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Legenden sier at kvinnen fikk esken av zevs for å passe på den, men måtte aldri åpne den. Selv om hun sa hun aldri skulle gjøre det så åpnet hun den likevel. Når hun åpnet den kom alle verdens onder ut og fikk lov til å spre seg rundt i jorden. Skuffet over seg selv, lukket hun esken, Men etter at hun lukket esken var det en pen stemme så ba henne om å åpne esken for andre gang. Hun kunne ikke motstå stemmen og åpnet den på nytt, og da slapp hun håpet ut av verden. Det er ihvertfall legenden jeg har lært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå