Gå til innhold

Pandora's Box -> Hva tror DU er inni?

Newt32

Anbefalte innlegg

Hvor ofte skjer det ikke at mennesker blir for nysgjerrige på ting, så må de bare prøve det ut? :)

Ja, de blir nysjerrige og åpner ting som de ikke vet hva er så bare BOOOOOOOOOOM! Dead.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, de blir nysjerrige og åpner ting som de ikke vet hva er så bare BOOOOOOOOOOM! Dead.

9062454[/snapback]

Litt trist, egentlig. :cry:

Jaja, lifes go on :D Når vi snakker om esker, jeg kom på en anime serie jeg så. (Kyou Kara Maou) Nå skal jeg ikke spoile for mye her, men der var det (dog 4) esker, hvis man åpnet de ville det bli sluppet ut ondskap, ødeleggelse osv...

Er ganske sikker på at det ikke er noe hyggelig, det som ligger i Pandora's eske hvertfall :wee:

Lenke til kommentar

Jeg tror den er tom, med tanke på at det er den største skuffelsen, hvist man har en boks du ike kan åpne den for det er noe inni som du ikke vet hva er, så er jo det at boksen er tom som må vere en stor skuffelse, og verdner sloss over ingenting for ingenting

Lenke til kommentar

Det er ingenting i boksen, fordi den ikke har eksistert. Ikke i følge myter heller.

The mistranslation of pithos as "box" is usually attributed to the sixteenth century humanist Erasmus of Rotterdam when he translated Hesiod's tale of Pandora. Hesiod uses the word "pithos" which refers to a jar used to store grain. It is possible that Erasmus confused "pithos" with "pyxis" which means box.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjønner ikke hva vi snakker om egentlig, men vil tippe den boksen der inneholder sånn ca det samme som kofferten til Marsellus Wallace.

Btw, du får ganske så gode gressklippere for en 5.000, så en sjekk på 1.000.000 er jo rett og slett alt for mye.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

At one point, you have the option of giving Murray one of his arms back. "What would you do with it?" you ask. His answer? "I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the -- uh -- um, what I meant to say was that I'd use it to pet kittens."

jan04_sidekick_03_murray.jpg

EOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...