Skarstard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Øh ... er det bare jeg som har hørt historien om Pandoras eske her? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er seks eller sju fæle ting inni, noe sånt som Sult, Krig, Frykt, Hat, Sinne og Grådighet, og så til slutt kommer Håpet ut. Sånn jeg husker det, i hvert fall. 9036371[/snapback] Ja, det er vel flere versjoner av myten, men håp kommer sist i en av dem. I en annen versjon er det evnen til å forutse fremtiden. Men nå skal vi komme med forslag til andre ting som kanskjer er der inne, slik jeg har oppfattet det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, det er vel flere versjoner av myten, men håp kommer sist i en av dem. I en annen versjon er det evnen til å forutse fremtiden. Men nå skal vi komme med forslag til andre ting som kanskjer er der inne, slik jeg har oppfattet det. Hmmm. Ja altså, det er vel ingen som vet 100% sikkert hva som er inni den. Alt er jo bare myter og teorier. Så kom med teorier og sånnt.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hmmm. Ja altså, det er vel ingen som vet 100% sikkert hva som er inni den. Alt er jo bare myter og teorier. Så kom med teorier og sånnt.. 9036445[/snapback] Tja, hvis vi først skal være pirkete så kan jo jeg kaste denne lille brannfakkelen: esken finnes ikke. :b Endret 9. juli 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Tja, hvis vi først skal være pirkete så kan jo jeg kaste denne lille brannfakkelen: eksen finnes ikke. :b *Gråte * Edit: Nei, men vil fortsatt at folk skal være kreative på hva de vil skal være inni den, som du var i stad Skarstad Endret 9. juli 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror det er noen dildoer med vibrator, fordi hun så ganske så desperat ut. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sier ikke myten at det er kaos eller noe slikt inni? Leste det et sted. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 den værste tingen som er der må være at homofile kan adoptere. stakkars barn. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor er esken? Does that really matter? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor er esken? Does that really matter? 9038092[/snapback] ja, hvis vi finner esken kan vi riste paa den og kansje til og med aapne den! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 ja, hvis vi finner esken kan vi riste paa den og kansje til og med aapne den! Da er jo hele poenget med denne tråden borte Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tja, jeg håper det står noe som dette i "Damn idiots, you really tought magic was coming out. Well, you've wasted much time." Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja, hvis vi finner esken kan vi riste paa den og kansje til og med aapne den! Da er jo hele poenget med denne tråden borte 9038928[/snapback] Ikke hvis vi rister paa den, det vil bare gi oss en ledetraad... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (...)releasing all the evils of mankind(...) Kvinnen? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (...)releasing all the evils of mankind(...) Kvinnen? 9045705[/snapback] Det var jo litt kjedelig, noen har allerede åpnet den. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Det var jo litt kjedelig, noen har allerede åpnet den. Ingen har åpnet den enda. Se bare bort i fra bildet i førstepost, det er bare et maleri Men folkens, come'an. Hva kan være oppi? Ondskap? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tror kanskje det er et kart til hvor julenissen bor, eller eventuellt et brev hvor det står hvem forfatteren av alle religionsbøkene som bibelen, og koranen og slikt var. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Inni boksen ligger jo nøkkelen til låsen på boksen, selvfølgelig. Endret 12. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå