Gå til innhold

Pandora's Box -> Hva tror DU er inni?

Newt32

Anbefalte innlegg

Øh ... er det bare jeg som har hørt historien om Pandoras eske her?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det er seks eller sju fæle ting inni, noe sånt som Sult, Krig, Frykt, Hat, Sinne og Grådighet, og så til slutt kommer Håpet ut. Sånn jeg husker det, i hvert fall.

9036371[/snapback]

Ja, det er vel flere versjoner av myten, men håp kommer sist i en av dem. I en annen versjon er det evnen til å forutse fremtiden. Men nå skal vi komme med forslag til andre ting som kanskjer er der inne, slik jeg har oppfattet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er vel flere versjoner av myten, men håp kommer sist i en av dem. I en annen versjon er det evnen til å forutse fremtiden. Men nå skal vi komme med forslag til andre ting som kanskjer er der inne, slik jeg har oppfattet det.

Hmmm. Ja altså, det er vel ingen som vet 100% sikkert hva som er inni den. Alt er jo bare myter og teorier.

Så kom med teorier og sånnt.. :yes:

Lenke til kommentar
Hmmm. Ja altså, det er vel ingen som vet 100% sikkert hva som er inni den. Alt er jo bare myter og teorier.

Så kom med teorier og sånnt.. :yes:

9036445[/snapback]

Tja, hvis vi først skal være pirkete så kan jo jeg kaste denne lille brannfakkelen: esken finnes ikke. :b

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Tja, hvis vi først skal være pirkete så kan jo jeg kaste denne lille brannfakkelen: eksen finnes ikke. :b

ohno-smiley.gif

*Gråte :cry:*

Edit: Nei, men vil fortsatt at folk skal være kreative på hva de vil skal være inni den, som du var i stad Skarstad :wee:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...