Gå til innhold

Pandora's Box -> Hva tror DU er inni?

Newt32

Anbefalte innlegg

Pandora's Box

pandorasbox.jpg

Hva tror du er inni?

Jepp. I denne tråden skal man diskutere og fantasere om hva som kan være, eller er inni Pandora's Box. Vi må prøve å holde det så seriøst som mulig, og ikke gå off topic. Si hva du tror er inni og hvorfor :)

Jeg tror faktisk det bare er vann inni den. Nå kan ikke jeg "historien" om denne boxen, så jeg vet ikke om det faktisk er noen som vet hva som er inni den :p Vann siden det er et verdensnyttig stoff osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke. Har nettopp kommet oppå Titanen som bærer fjellet der panodras boks er inni. Kan rapportere når jeg får løst den gåten som ingen dødlige kan løse. Så kan jeg fortelle deg hva den inneholder. Mye mulig jeg må bringe boksen til Oraclet.

Eneste jeg vet er at det er bare denne måten jeg kan bekjempe Ares. Så noe kult må det være.

Lenke til kommentar
... Eneste jeg vet er at det er bare denne måten jeg kan bekjempe Ares. Så noe kult må det være.

Det var det ja. Husker det når du sier det. Spillte jo God of War. Det spillet handler jo forsåvidt om den greske mytologien... :hmm:

Tror ikke akkurat man kan bekjempe Ares med vann :whistle:

Lenke til kommentar

Tror ikke du jeg har prøvd Google? Altså... nå synes jeg du undervurderer meg her. Så klart har jeg kikket på de første søkene jeg fikk opp :p

Men det spiller ingen rolle hva andre folk sier, jeg vil vite hva folk på forumet _her_ tror hva som er inni den :p

Greit hvis du tror det er noe med det der å gjøre...

Lenke til kommentar

Øh ... er det bare jeg som har hørt historien om Pandoras eske her?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det er seks eller sju fæle ting inni, noe sånt som Sult, Krig, Frykt, Hat, Sinne og Grådighet, og så til slutt kommer Håpet ut. Sånn jeg husker det, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...