Aleksander- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har kjøpt meg et kabinett, men har ikke hardware inni det enda.. Kabinettet har en strømforsyning på 300w. Er det litt lite? bør jeg kjøpe en ekstra? kabinettet er et maxitower så det er nok av plass! jeg har casemoddet det å har lys og vifte i det.... Mvh alex.... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 MEN hvordan Kobler jeg til dette? må jeg ha to Ledninger eller er det en eller annen magisk ledning eller to som skal kobles? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvis du skal ha en til må du seriekoble dem og det anbefales overhode ikke med mindre du vet 100% hva du gjør. En 300W psu klarer seg til det meste, har en på 300w og den sitter i ett fullpakka servertower uten og klage så trokke du trenger noen ny. men neste gang du kjøper nye bør du iaffal få mer hvis du skal ha to psu'er må du kjøpe redundante og de koster flesk, bedre og kjøpe en på 550w enn to på 300w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå