EinarEriksen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sony Ericsson M610i skal være en P1i uten kamera. Se de nye ryktebildene og -spesifikasjonene. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Ingen kamera på baksiden, desverre" Næh, like greit, egentlig. Har en E50 uten kamera som jobbtelefon nå, og det er ikke noe stress ... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke så spennende kanskje, bare en liten oppgradering til m600. Mobiler uten kamera er uansett ment som et tilbud til bedriftskunder som ikke kan ha slike muligheter pga hemmeligheter i fabrikker og slikt. Lenke til kommentar
superswede Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Smaken är som baken... Før min del var detta det fulaste jag sett i mobilväg på länge. Vad sjutton tänker dom på i SE? Varfør kan dom inte laga lite stiliga high-end telefoner, ju dyrare dom är desto fulare är dom som regel hos SE... Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Må si den appelerer til meg. Å slippe halvdårlig kamera og få fullt tastatur frister meg. Men mobben in har ikke daua enda, så det blir nok en liten stund til jeg bytter. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den skal være rundt 11.5 cm lang, utifra linjalen, men det kan være feil. Det var da dumt at det ikke ble noe kamera, men Sony-ericsson putter kanskje inn noen annet i stedet. (Noe jeg neimen ikke er sikker på om de gidder.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg