Gå til innhold

Kan Du Dagdrømme Anime?

Anbefalte innlegg

Kan dere konstruere å simulerere en animeverden i vitende eller uvitende tilstand?... eller kort sagt har dere dagdrømt noe anime i det siste da?. Jeg sitter her å kobler ut konstant fordi jeg har våket.. skikkeli spennende.. sitter å simulerer litt Claymore Vs Berserk her. Å glemte jeg å fortelle at jeg var en trøtt ungdom som røyker mye med universknusende krefter som reddet verden og jomfru i nød fra invaderende demoner fra outerspace for en time siden?.. DET va rått må jeg si :dribble:

Hva dagrømmer dere om da?.. og hvis dere sier at dere ikke gjør det da ser dere ikke nok anime eller er over 28 og ser... litt dirty stuff :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok ikke opplevd det samme som deg.

Tidligere i uken drømte jeg at jeg var med Aang på eventyr etter å ha sett en del "Avatar - The Last Air Bender" episoder før jeg la meg.

Blir vel det samme som å drømme at du spiller et spill fordi du spillte det like før du la deg.

Trikset for å ungå dette er å avslutte spill/film økten 1-2 timer før du skal legge deg, selv om det er nesten umulig å gjennomføre :innocent:

Kanskje noen som har opplevd det samme?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Eerm, jeg har noen ganger prøvd å se for meg hvordan noen eller noe hadde sett ut i en animesetting, men å "stimulere en animeverden"?! Hva er det du har røyket i det siste, sa du? : P

9116784[/snapback]

Hahaha :!: Jeg hadde våket over å var passe zombie må jeg si :p.. tenkte jeg sku skrive masse surr i dull bare for å ha noe å gjøre å se hva folk skrev for å få en god latter :!:

EDIT: ikke ondt ment vel å merke da :D

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar

Enkelt svar, nei, men er omtrent det samme som hvis jeg spiller ett spill 16 timer om dagen, så kan jeg godt drømme om det når jeg sover. Har f.eks drømt om One Piece etter å ha sett (gud vet hvor mange) episoder i løpet av ett par dager, har også drømt om forskjellige taktikker på Starcraft, etter å ha spilt det i hele min våkne tid i nesten en måned. Men, det går fort over hvis jeg roer litt ned på Animetitting eller spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...