Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Må ikke glemme denne hardbarka fyren her, min favoritt av hvem som er tøffest Marcus Fenix Endret 9. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Solid Snake (Er ikke Jack fornavnet hans da? Mener jeg har hørt det i Snake Eater) EDIT: skriveleif Endret 9. juli 2007 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Arthas frå Warcraft 3: TFT. Tøffere "helt" skal du leite lenge etter. Kjem jo som ein bonus at han powner Illidan i slutten av spelet. Er kult å følge han i forvandlinga frå snill til god.. 9035547[/snapback] Så han gikk fra å være snill, til snill-men-ikke-like-snill? Woah, spennende. Master Chief synes jeg er tøffest. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Så han gikk fra å være snill, til snill-men-ikke-like-snill? Woah, spennende. Haha.. Nei LEIF var nok på tur igjen =) Er retta no.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Han er ikkje den smartaste i verda! Han er ikkje den sterkaste i verda! Men han er eit skjeletthode! Møt Murray the Demonic Skull frå The Curse of Monkey Island red: Guybrush Threepwood: You're about as fearsome as a doorstop. Murray: Is it a really EVIL-looking doorstop? Guybrush Threepwood: [sigh] Never mind. Endret 9. juli 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ...Lara spiser disse gutta til frokost. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Duke all the way... "Blow it out your ass"! Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Murray og Agent 47 Agent 47 av mange grunner =D Men Murray siden han er Murray * Guybrush, offering Murray his skeletal arm: Guybrush: If I gave you your arm back, what would you do with it? Murray: I'd terrorize the South Seas! I'd torture the living! I'd demolish the...er... What I meant to say was, I'd use it to pet kittens. Guybrush: Nope. You blew it. Murray: Drat. xD Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Er det ikke litt mange som forveksler "tøff" med mye annet? Link, mario, croft, grim fandango etc er da ikke spessielt tøffe. Link er en pusekatt. Mario er en rørlegger. Croft er en dame (damer kan da ikke være tøffe! (/taunt hehe)) Fandango er en dau "taper" om jeg husker riktig. River man øyer ut av hodene på cyclopser eller driter ned i halsen på monster så er man på rett spor. Endret 10. juli 2007 av zappy Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Croft er en dame (damer kan da ikke være tøffe! (/taunt hehe)) I beg to differ.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Max Payne eier dere alle. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den tøffeste spillkarakteren er selvfølgelig, Fox McCloud! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Arthas fra Warcraft III og straks World of Warcraft (tipper jeg)! Se på tøffen! Nå er han ond ut og inn! 'The Lich King' Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Klarer ikke å bestemme meg Max Payne Master Chief eller Gordon Freeman hakke peil egentlig, de er alle geniale Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Max Payne & Agent 47 er etter min mening der oppe hvor "the air is crisp" Edit: Vær så snill å ha bildene i spoilertag For min del! Endret 10. juli 2007 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 I nyere tid har uten tvil denne gjengen imponert meg! Med Marcus Fenix i fronten skal du lete lenge etter tøffere gjeng! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så har du jo selvfølgelig Kratos, som er en usannsynlig tøff person! ALT med han er tøft! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
tyrann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Raziel Hans tidligere form som vampyr Hans "nåværende" form som en Wraith. Bare "synd" at han offret seg for Kain, slik at Kain kunne se den virkelige fienden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå