Joachim_F Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 En film lastet opp på YouTube skal være fra PC-versjonen av Gears of War. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 dette er gode nyheter, har veldig lyst på GoW, men har ikke frista å kjøpe det til xboxen Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Spesielt hyggelig om PC-versjonen får nytt innhold - da spiller jeg gjerne gjennom en gang til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Veldig, veldig hyggelig hvis de kan legge ut det ekstra pc versjonen får over på boksen via Live, ikke meg imot og betale for enda litt enspilleropplevelse Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 det er bare en ting... enten spilles det på PC med 360 håndkontroll, ellers spilles det på 360... du kan se ikoner fra 360 kontrolleren når han står bøyd mot veggen, står ved Locust monsteret som er døende.. er vel kanskje GeOW 2 til 360 det derre da.. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 NICE, noe jeg skulle ha . Men har det allerede på Xboxen, så kommer ikke til å ha det til PC. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 det er bare en ting... enten spilles det på PC med 360 håndkontroll Det ville i så fall ikke vært rart i det hele tatt. Men vi får se hva E3 bringer. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Epic leverer alltid varene Fint at det endelig kommer til PC, FPS fungerer rett og slett dårlig på konsoll, i forhold til mus&tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg