YamahaDt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvordan sentrerer jeg rattet på måten min? Det er en helt ny with. Må jeg skru av alle skurene på rattet for å ta det av og sette det på igjen? eller må jeg gjøre noe bak rattet? (inni konsollen) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva mener du med å sentrere det? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 han mener vel at treeikern i rattet ikke står symetriskt... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 har det noe å si da? YamahaDt, har du et bilde av rattet? også kan du forklare hva du mener Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis jeg husker rett har rattstammen bare en låsesplint så du får ikke sentrert det ved å skru løs rattet. Du må åpne styreboksen bak rattet der styrekabelen går inn og flytte kabelen der, det må somregel en del forsøk til for å få rattet sentrert men det går med litt tålmodighet. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Sitter rattet på en hub med 6 eller 8 skruer, eller kun en stor mutter bak et lite lokk? Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har lyst å ha det rett hvis det ikke er så mye stress. Er vel det første du nevner csViRuS! Her er bilde av rattet: Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skru av de skruene som viser på bildet (hvis det er skruer), og hvis det ikke er skruer, ligger det sikkert en mutter eller noe under W-lokket.. Så tar du rattet av og setter det på plass igjen der du mener det bør stå Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Problemet er at ikke skruene er symmetrisk plassert, men det kan være hullene bak er det, ta av umbrakoskruene og se om du får skrudd det rett på igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå