Sarge Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 (Dette er ikke et spørsmål om MP3-spillere, siden de medfølgende ørepluggene alltid suger tennisballer gjennom hageslanger.) Jeg har forsøkt Koss The Plug så langt, men de er ikke helt tilfredstillende, siden de av og til "kryper" ut av øret. Har nylig kjøpt Skullcandy Smokin' Buds til kona, og de er ihvertfall bedre enn det som følger med MP3-spillere generelt. Men hva er deres erfaringer? Mine krav er at de skal: * Sitte godt i ørene. * Ha en ledning som er lang nok til at man kan ha spilleren i bukselomma og ledningen på innsiden av tøyet. * Gjerne ha en "klype" på ledningen, slik at man ikke får strekk i ledningen som trekker pluggene ut av øret. * Helst ikke bli for klamme i øret. * Ha god lyd med ihvertfall noe bass. Det kan godt hende at det er andre krav som er kjekke å få oppfylt, uten at jeg kommer på dem nå. Det er IKKE et krav at de skal isolere lyd utenfra, siden det kan være kjekt å høre motorkjøretøyer i anmarsj når man er ute og jogger, men det gjør likevel ikke så mye om de blokkerer en del lyd utenfra, siden det er kjekt når man støvsuger etc. Så altså: Hva er DINE yndlingsøreplugger for trening? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har disse og synes de gir fra seg god lyd samt sitter godt, selv under aktivitet. Jeg har ikke en bred erfaring med plugger i prisklassen så kan forsåvidt ikke uttale meg om de er "best" men kan vitne om god passform og lyd etter egen formening. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Prøv å post i hodetelefoner tråden. Da får du sikkert flere svar. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Prøv å post i hodetelefoner tråden. Da får du sikkert flere svar. 9035638[/snapback] Oj... var ikke klar over at det fantes en slik kategori. Beklager feilpostingen, og takk for opplysningen. Jeg så at det var postet spørsmål om slikt her tidligere, og tenkte ikke over at det fantes en egen kategori... Trynemjoel: Takk for tipset. Lenge siden jeg hadde Sennheiser, men husker at de hadde god lyd, også på rimeligere modeller. ModEdit: Overført tråd til riktig kategori Endret 9. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Om du bestemmer deg for CX300, burde du bestille via eBay. Bruk denne selgeren, så er du sikker på at du får ekte vare, og det til halve prisen. Tar tre-fire dager, sendt fra England. Har CX300 selv (kjøpt fra samme selgeren), og de er gode, spesielt for pengene. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Sennheiser CX300 er jo i øvre del av prisskalaen min, så det hadde jo vært greit med noen flere forslag. Jeg foretrekker som regel å kjøpe fra norske webshopper, men det er jo vanskelig å gå feil når det er såpass rimelig (under 200kr-grensen før frakt). Men uansett hadde noen flere forslag vært greit. Noen som har forsøkt Fatman Fatfones? Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 I kondisjonsforumet er det flere som anbefaler disse. Ser digg ut med vanntett headset som bevarer lydkvalitet etter 3 turer i regnet. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Sennheiser CX300 er jo i øvre del av prisskalaen min, så det hadde jo vært greit med noen flere forslag. Jeg foretrekker som regel å kjøpe fra norske webshopper, men det er jo vanskelig å gå feil når det er såpass rimelig (under 200kr-grensen før frakt). Men uansett hadde noen flere forslag vært greit. Noen som har forsøkt Fatman Fatfones? 9036989[/snapback] Sennheiser cx300 får du for 225kr fra ebay, fra england eller usa. Har kjøpt 2 stk og er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå