_KroSjefen_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 eg venter forsatt på mitt neste ps3 spill..har enda kun 2 stykk siden mars 23, eg vurderte nesten the darkness med det var jo crap til ps3.. så var det rainbow six vegas..men nei.. Så da er det stranglehold..som da kommer 6.august i usa og 29 september i europa..skal eg da ta sjangsen og bestille ps3 versjonen fra usa og risikere og få ein rævva versjon, eller vente til 29.sept og kjøpe x360 versjonen..kan jo ikkje bestille x360 spill fra andre soner.. stranglehold skal eg ha unansett.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 eg venter forsatt på mitt neste ps3 spill..har enda kun 2 stykk siden mars 23, eg vurderte nesten the darkness med det var jo crap til ps3.. så var det rainbow six vegas..men nei.. Så da er det stranglehold..som da kommer 6.august i usa og 29 september i europa..skal eg da ta sjangsen og bestille ps3 versjonen fra usa og risikere og få ein rævva versjon, eller vente til 29.sept og kjøpe x360 versjonen..kan jo ikkje bestille x360 spill fra andre soner.. stranglehold skal eg ha unansett.. 9038701[/snapback] Som nesten _alt_ annet på PS3 , så er også det spillet forsinket According to GameStop.com the 360 version comes out on August 6th. The PS3/PC versions come out on August 20th Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) faen er det ingenting som klaffer for tiden eller... aaarggh! svarte da bomma det totalt..eg går ut på ferie 3 august og hadde planlagt stranglehold fram til skulen 20 august.. jaja...da må det bli noko anna.. Endret 9. juli 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor er det utsatt på PC da? =/ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skal uansett ha collectors edition på ps3 pga Hard Boiled i HD på blu-ray.. Den filmen er ass-cool.. Håper The Killer kommer også Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Gode titler på PS3 hmmm *tenker* Ninja Gaiden Sigma, Resistance Fall Of Man, Virtual Fighter 5, sitter selv og tenker om jeg skal kjøpe ps3 nå eller venter. 360 har mye bra for tiden og høsten på dem begge ser veldig lovende ut. Endret 9. juli 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 eg venter forsatt på mitt neste ps3 spill..har enda kun 2 stykk siden mars 23, eg vurderte nesten the darkness med det var jo crap til ps3.. så var det rainbow six vegas..men nei.. Så da er det stranglehold..som da kommer 6.august i usa og 29 september i europa..skal eg da ta sjangsen og bestille ps3 versjonen fra usa og risikere og få ein rævva versjon, eller vente til 29.sept og kjøpe x360 versjonen..kan jo ikkje bestille x360 spill fra andre soner.. stranglehold skal eg ha unansett.. 9038701[/snapback] Har du prøvd The Darkness til ps3 selv, så du snakker av egne erfaringer? Sitter å lurer på om jeg skal gå for ps3 eller 360 versjonen skjønner du og tenkte jeg skulle kjøpe den jeg ser først. Gamespot skrev i anmeldelsen sin at de var omtrent identiske, at ps3 hadde finere farger mens 360 var litt skarpere. Men hvis det allikevel er sånn forskjell så går jeg heller for 360-versjonen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Har Ps3 versjonen og broren min har 360 versjonen. De er nesten helt identiske. xbox versjonen har en såkalt blur effekt, men den la ikke jeg stort merke til. ang. at folk mener Ps3 versjonen er dritt burde virkelig begynne å teste ting selv og skjønne at folk kan ta feil. Ingen feil med Ps3 versjonen what so ever. Stranglehold skal uten tvil kjøpes til Ps3, mtp. at Hard boiled er som nevnt i HD på samme discen. Endret 9. juli 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå