Wattengård Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja? Akkurat som emnet sier... Hvilken webbasert epostleser er best? Selv er jeg litt GMail frelst (ja jeg vet at GMail strengt tatt ikke er en leser, men en tjeneste) og liker grensesnittet der ganske godt. Men den har visse mangler som jeg kunne tenkt meg. Farging/merking basert på filter (utenom etikettering) Lettere tilgang til "Mark as read" (ja jeg vet det fins fettape-skript som gjør dette) På skolen brukte vi SquirrelMail helt fram til vi ble "sentralisert" og gikk over til *grøss* Exchange... SquirrelMail er en god leser, men den bruker frames *fysj* og den er ikke spesiellt pen å se på Har dere noen gode forslag? Den bør støtte IMAP og gjerne flere kontoer i samme grensesnitt og "innlogging". -C- Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 http://roundcube.net/ Den er i det minste fin og se på... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har brukt mail2web.com frem og tilbake de siste fem årene. Med innstillinger allerede lagret trenger jeg bare besøke mail2web/katt. På den mailkontoen jeg har brukt der kan jeg telle antall spammails jeg har mottatt i løpet av årene på to hender, så jeg er ganske sikker på at de ikke selger epostadressene. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Bumper denne. Webhoten min har et elendig webmailsystem. Kunne gjerne tenkt meg roundcube, men det er visst ikke noe jeg kan installere som en sluttbruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå