xawx Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Får ikke spilt AOM da det ikke støtter dette skjermkortet. Er det mulig å få dette til på en enkel måte, eller må jeg kjøpe nytt skjermkort. Regner med at det samme vil gjelde andre nye spill (bf1942) også. Har P4 1,7 Boxed Abit IT7 Max 512 DDR 80 G HDD 16 x DVD Rom XP Pro (m/ Lisens) Har selvfølgelig Skjerm Tastatur Mus og det som ellers trengs for å bruke PC`n PC`n er ikke "klokket" eller no sånt Mvh xAWx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hmm... Det er jo et steinalder-kort. Jeg har faktisk det selv på jobb-PC'n da jeg hadde et liggende, men til spill duger det ikke stort. Kjøp deg et billig skjermkort. Alle skjermkort som finnes i butikkene i dag er milevis forran i ytelse og egenskaper. Her er noen av de som gir mest for pengene for tiden: * Geforce4 MX440 (ca 400kr) DirectX7, ok ytelse * Radeon 9000 (ca700kr) DirectX8, bra ytelse * Geforce4 Ti4200 (ca 1200kr) DirectX8, enda bedre ytelse * Radeon 9500 (ca 1400kr) DirectX9, enda bedre ytelse * Radeon 9700 pro (ca 2800kr) DirectX9, høyeste ytelse pr i dag Hvilken prisklasse vil du ha et kort i? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 :o Banshee er jo et Voodoo1-kort, bare med 2D i tillegg... (er det ikke?) Altså er det waay på overtid å bytte det ut. Alt du finner på markedet i dag vil som nevnt mose det kortet i ytelse. Edit: Battlefield 1942 kan du hvertfall glemme med det kortet. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 :o Banshee er jo et Voodoo1-kort, bare med 2D i tillegg... (er det ikke?) Altså er det waay på overtid å bytte det ut. Alt du finner på markedet i dag vil som nevnt mose det kortet i ytelse. Edit: Battlefield 1942 kan du hvertfall glemme med det kortet. voodo 2 med 2d tror jeg det er Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 voodo 2 med 2d tror jeg det er Er det det? Okei, da er det jo litt mindre dårlig, men Battlefield tror jeg bare er å glemme uansett Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 banshee er et agp Voodoo 2 kort med 2d ja... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 xavx..PLEASE kjøp deg et nytt kort.... ugh...jeg grøsser og får frysningen nedover ryggen bare med tanken på å ha et banshe... Lenke til kommentar
xawx Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Kortet er et 3D PCI Kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå