Gå til innhold

Bærbar PC til ca 8K - har noen krav...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow er ikke et must da, drit i det, bare den har ok grafikkytelse så Vista går smooth.

Tror jeg nøyer meg med 15 tommer, blir så drass hvis ikke.

Jeg vil ha en lite kjekk 15 tommer med god ytelse, ram og lagringskapasitet. til ca 7-8 lapper, kort og greit. Gjerne enda billigere hvis dere vet om noen gode kjøp ned mot 5 lapper. Skal hovedsaklig surfes på og spille litt musikk på av voksen person.

Lenke til kommentar
Dere som linker til Pcer hos multicom, husk å ha med operativsystem. Det blir jo 8-900kr dyrere, så da sprekker jo budsjettet

9044000[/snapback]

Hvis man trenger OS da? Jeg og de fleste jeg kjenner trenger det ikke, har windows-cder liggende ;)

9045068[/snapback]

Ja, du har et poeng der ;) Har ikke sett noe info om han trenger det eller ikke, så tenkte med en gang at han ikke hadde det :p

Endret av 5-7
Lenke til kommentar

Da går du til din nærmeste Lefdal butikk og går på baksiden der. Der står alle polakkenen så du må sloss litt for å få en gratis pc. Det ligger tett med de bake der. Pass på sånn at du ikke kommer inn i komfyrkrigen når det kommer en brukt komfyr dit.

Lenke til kommentar
Da går du til din nærmeste Lefdal butikk og går på baksiden der. Der står alle polakkenen så du må sloss litt for å få en gratis pc. Det ligger tett med de bake der. Pass på sånn at du ikke kommer inn i komfyrkrigen når det kommer en brukt komfyr dit.

9045380[/snapback]

:laugh:

Det var det jeg gjorde :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...