cybervision_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er ute etter bærbar som skal brukes til surfing, musikk og spilling på max WOW nivå, helst core 2 duo: Må være pent design og ikke tykk og svær. Liker det stilrent. Stillegående. Ikke for tung. DVDRW Bra skjerm. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ville valgt en HP pavillion med Centrino prossesor (Centrino bruker lite strøm og blir ikke så varm). Men da må du kanskje opp i 9k. Pavillion laptopene er noen av de billigste du får som har 17" skjerm. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...014%3bfl%3a1701 tror den er omtrent den beste du får til 8k. Evt fjern dekseldesign og du får den for under 8000,- Husk å sette i 2 gb minne om du velger den, har mye å si i wow. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Wow er ikke et must da, drit i det, bare den har ok grafikkytelse så Vista går smooth. Tror jeg nøyer meg med 15 tommer, blir så drass hvis ikke. Jeg vil ha en lite kjekk 15 tommer med god ytelse, ram og lagringskapasitet. til ca 7-8 lapper, kort og greit. Gjerne enda billigere hvis dere vet om noen gode kjøp ned mot 5 lapper. Skal hovedsaklig surfes på og spille litt musikk på av voksen person. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Er denne bra nok for meg? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=51955 f.eks. med 1 gb ram til? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Med den bruken du beskriver to poster over; ja. Legger du i ei rambrikke til, vil maskina fungere mer enn glimrende til referert bruk. Du får godt for pengene der. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Men hvordan er skjermene på slike maskiner? Bare dritt? Bør jeg heller se på en Dell kanskje? Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dere som linker til Pcer hos multicom, husk å ha med operativsystem. Det blir jo 8-900kr dyrere, så da sprekker jo budsjettet Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Som sagt, hvordan funker Dell maskiner? Er XPS1313 brukandes i billigste versjon? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dere som linker til Pcer hos multicom, husk å ha med operativsystem. Det blir jo 8-900kr dyrere, så da sprekker jo budsjettet 9044000[/snapback] Hvis man trenger OS da? Jeg og de fleste jeg kjenner trenger det ikke, har windows-cder liggende Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Dere som linker til Pcer hos multicom, husk å ha med operativsystem. Det blir jo 8-900kr dyrere, så da sprekker jo budsjettet 9044000[/snapback] Hvis man trenger OS da? Jeg og de fleste jeg kjenner trenger det ikke, har windows-cder liggende 9045068[/snapback] Ja, du har et poeng der Har ikke sett noe info om han trenger det eller ikke, så tenkte med en gang at han ikke hadde det Endret 10. juli 2007 av 5-7 Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har ikke OS, og Multicom tror jeg vi styrer unna Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da går du til din nærmeste Lefdal butikk og går på baksiden der. Der står alle polakkenen så du må sloss litt for å få en gratis pc. Det ligger tett med de bake der. Pass på sånn at du ikke kommer inn i komfyrkrigen når det kommer en brukt komfyr dit. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Da går du til din nærmeste Lefdal butikk og går på baksiden der. Der står alle polakkenen så du må sloss litt for å få en gratis pc. Det ligger tett med de bake der. Pass på sånn at du ikke kommer inn i komfyrkrigen når det kommer en brukt komfyr dit. 9045380[/snapback] Det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå