MrAHB Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg en pen 22 LCD skjerm, for å få opp WAF må den være svart, det er også en fordel om den har høytalere og at den ikke koster så mye. Noen som har noen tips? Jeg har sett at Viewsonic og BenQ er ganske rimelige, er de noe bra? Samsung har også bra skjermer men hvilken modell skal jeg isåfall velge? 226? Skjermen skal brukes til litt spilling, litt video/tv avspilling og selvsagt surfing. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 har Samsungs 226bw skjerm, og har merket i Pacific Fighters en merkelig aura rundt fly. Driver enda og forsker på om dette er garantert skjermen, eller en instilling i spillet som kan slåes av, eller skjermkortet som bugger. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Det er visst en del som er misfornøyde med sin Samsung men jeg synes pianolakk er ganske kult. -Er det noen andre skjermer som kan anbefales? Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er visst 4 forskjellige panel av den samsungen. Viss du får tak i den rette er den best i test. Se den store 226bw tråden. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du liker pianolakk vil jeg anbefale HP2207. Den har samme panel som Samsung bortsett ifra at du ikke trenger å bekymre deg om hvilke panel du får. Det er S panelet. Den har i tillegg mulighet til å justering i høyden og 2 USB kontakter. Koster 2999kr på Siba Arne M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå