abene Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Microsoft har oppdatert Virtual Earth med nye tredimensjonale bilder fra flere byer. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gulesider.no har lagt ut en ny funksjon i det siste: skråbilder. Det er ikke 3D, men det gir i hvert fall en viss 3D-følelse. Her er et eksempel fra midt i Trondheim.: Klikk Jeg regner med Microsofts initiativ ligner på det google earth har hatt lenge. Eksempel. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Den skråbilder funksjonen var genial. Det er litt vanskelig å se hva ting er ovenfra, men når det er skrått, ser man det plutselig veldig mye mer tydelig. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 3D-funksjonen funker ikke med Firefox i Linux, så intet point med dette når Google Earth er mer allsidig. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gulesider.no har lagt ut en ny funksjon i det siste: skråbilder. Det er ikke 3D, men det gir i hvert fall en viss 3D-følelse. Her er et eksempel fra midt i Trondheim.: Klikk Jeg regner med Microsofts initiativ ligner på det google earth har hatt lenge. Eksempel. 9034603[/snapback] Gulesider bruker faktisk akkurat de samme bildene som Microsoft, i hvert fall der jeg bor. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Gulesider bruker faktisk akkurat de samme bildene som Microsoft, <..>9038766[/snapback] Eller omvendt Men det er i hvert fall godt å se at en av partene ikke håndhever knallhard "kopirett" på slike bilder, eller at de har kjøpt bildene fra den samme leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå