Mystikal1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei Skal "prøve" å klare meg denne natten uten å sove. Noen tips? Hjelper det å lukke øynene i 5 minutter? Er virkelig desperat Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei Skal "prøve" å klare meg denne natten uten å sove. Noen tips? Hjelper det å lukke øynene i 5 minutter? Er virkelig desperat 9034392[/snapback] NEI! du må ikke lukke øynene!! viktig å ha noe å gjøre... hele tiden... det hjelper at du sitter og drikker brus(cola) regelmesigg hele natten, annet sukker holdig snop gjør samme nytten... vist du er trøtt bå er det lite å gjøre... du kan kaste litt vann i trunet eller ta en rask runde rundt huset... da kvikner du til... så kan du spise snop og holde på med noe hele natten... vist det er noen på msn kan du snakke med de... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det hjelper å ligge rolig med øynene lukket ja. Det er ikke like bra som ekte søvn såklart, men kroppen vil få dekket noe av søvnkravet. Men 5 min? Tror nok du må ligge en del lenger før det får merkverdig effekt. Edit: Som 2badle sier, så er det stor sjangs for at du faktisk sovner når du prøver dette. Endret 9. juli 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 hehe, har hendt noen ganger at jeg bare skulle lukke øynene i 5 min, men for så å ha sovnet men skal ikke skje inatt... takk for tipsene da Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) hehe, har hendt noen ganger at jeg bare skulle lukke øynene i 5 min, men for så å ha sovnet men skal ikke skje inatt... takk for tipsene da 9034431[/snapback] største løynen non gang: a:Sover du?? b:Nei jeg bare viler øynene litt.....Zzzz Endret 9. juli 2007 av 2badle Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det hjelper å ligge rolig med øynene lukket ja. Det er ikke like bra som ekte søvn såklart, men kroppen vil få dekket noe av søvnkravet. Men 5 min? Tror nok du må ligge en del lenger før det får merkverdig effekt. Edit: Som 2badle sier, så er det stor sjangs for at du faktisk sovner når du prøver dette. 9034413[/snapback] hvist du lukker øynene når du er trøtt vil dette føles som komfor på sitt ypperste.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Drikk kaffe, lek deg i FL, spill et spill. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 eneste er vel å ha noe å gjøre på.. bedre å sitte foran dataen enn å ligge på sofaen og se film. driver og skal snu døgnet nå etter en mnd på natteskift, så nå skal jeg ikke legge meg før i morgen kveld (våknet i 22 tiden). ut og trekke frisk luft er også viktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skulle heller ønske jeg fikk til å søve mer Blir maks 7-8 timer, som oftest 6 timer nå i sommerferien. Vil helst sove mer, men jeg får ikke til å sove om nettene. Skulle nesten ha trodd at jeg skulle bli trøtt med så lite nattesøvn, men nei. Får aldri til å sovne Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Skulle heller ønske jeg fikk til å søve mer Blir maks 7-8 timer, som oftest 6 timer nå i sommerferien. Vil helst sove mer, men jeg får ikke til å sove om nettene. Skulle nesten ha trodd at jeg skulle bli trøtt med så lite nattesøvn, men nei. Får aldri til å sovne 9034543[/snapback] noen ganger når jeg sovner, hender det at jeg glemmer å dra ned gardinene. Da våkner jeg sånn kl 7, fordi det er altfor lyst ute Da er det deilig å vite at man har hele dagen foran seg, istedenfor å sove bort halve dagen. Endret 9. juli 2007 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skulle heller ønske jeg fikk til å søve mer Blir maks 7-8 timer, som oftest 6 timer nå i sommerferien. Vil helst sove mer, men jeg får ikke til å sove om nettene. Skulle nesten ha trodd at jeg skulle bli trøtt med så lite nattesøvn, men nei. Får aldri til å sovne Jeg sliter med det samme Tenker jeg skal legge meg tidlig, men hvis jeg prøver det, så får jeg ikke sove. Så ender opp med å sitte våken alt for lenge. Uansett når jeg legger meg, så står jeg opp omtrent kl. 12. Å bare lukke øynene litt er utrolig avslappende, men det er alt for lett å falle for fristelsen, og bare ligge litt til. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) ja hvordan gikk det?? du sover vel nå... Endret 9. juli 2007 av Ueland Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ja mystikal1, du har vel ikke lagt deg enda? Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) fyyyyyy fader ;P sovna klokken 7, men heldigvis våkna jeg kl 11. menmen håper å få sove ordentlig i natt Endret 9. juli 2007 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Klatre opp på taket til den lokale skolen hjelper deg også med å være våken. Drikke energidrikke, lukke opp vinduet, etc. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Klatre opp på taket til den lokale skolen hjelper deg også med å være våken. Drikke energidrikke, lukke opp vinduet, etc. 9041545[/snapback] Klatre opp på taket til den lokale skolen... det er alltid like gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå