Mister_joney Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Måtte bare prøve:P Tar imot konstruktiv kritikk med åpne hender Orginal: EDIT: Lagt ved orginal Endret 9. juli 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er vel helst produktfoto heller enn stilleben, men er et helt ok produktfoto med unntak av den skjemmende signaturen. Det er selvsagt min personlige smak, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ødelegger bildene sine med store signaturer på bildet. Man legger jo til en ganske kompleks form som er full av detaljer og kjemper med motivet om oppmerksomheten, og dermed ødelegger hele komposisjonen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Pen mikrofon, det der. Bildet er slettes ikke verst heller som produktfoto, som er like mye stilleben som alt annet, siden frukt og blomster også er et produkt fra gartneren. Enig med Aetius mht signaturen. Der ødela du muligheten for et totalt minimalistisk uttrykk. Hva blir det neste, en DI-boks? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke lett å signere bildene sine .. Stilig bilde.. og likte hvordan du setter fokus punktet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Synes det var et ganske så flott bilde. Ikke veldig orginalt, men fortsatt flott. Si meg, hva brukte du som bakgrunn og belysning?? Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg brkte et A2 ark som mamma hadde som bakrunn... Brukte 2xSB-600 som jeg bouncet i taket... Har nå lagt ved orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå