Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Så da var bilen "fiksa". Er du sikker på at det var noe feil på den da? Kanskje noe småtteri som at spylervæske-tanken var tom. Edit: Noe av grunnen til at hun ringte klokka 23 kan være at hun ble usikker på hvordan festen din utviklet seg og var redd du skulle komme i nærkontakt med andre damer. Hun svarte jo ikke på meldingene dine tidligere. Hun hadde nok sett for seg en fin kveld med deg, pils, levende lys, god musikk og romantikk tenker jeg. Bilen var et påskudd for at du skulle komme, hun kom ikke på noe bedre. Det var deg hun ville se. Hvis ikke så hadde hun ringt noen andre. Planen var å komme nærmere deg tror jeg, stemningen blir lettere i helg og etter noen pils. Da hjelper det ikke å komme hesblesende på en søndag, det tar jeg som en selvfølge at du forstår. Uansett. Når hun ber deg komme, så bør du dra. Man sier da ikke NEI til en invitasjon fra ei dame man er interessert i? Det spiller da ingen rolle om du har drukket. Det var da lørdag for svingende. Folk tar seg jo noen pils når det er helg. Hun hadde servert alt på et sølvfat, og så sier du NEI? Hadde det vært meg, så hadde jeg bestilt taxi på flekken. Tenk deg den skuffelsen. Hun satt sikkert og gråt etterpå. Blåste ut lysene og kasta maten i søpla. Ikke forvent så mye fremover. For nå er hun redd for å bli avvist. Dette var aldeles ikke bra. Svein. Endret 16. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jepp, er enig med Svein her- kom deg avgårde, ikke mer fomling nå Jeg ringte en gang en jeg var veldig interessert i for å få han til å fikse tv'n. Jeg "ødela" den litt først... resten er en historie han ynder å fortelle om Synes hun viser mye interesse for deg, samtidig føles det ut som at hun er noe sjenert og veldig usikker på deg fordi du ikke klarer å vise hva du egentlig føler. Tror det er på tide at du forteller henne hvordan du har det, ellers renner dette ut i sanden er jeg redd. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Og kjøp en bukett med noen blomster. Så kanskje hun ser på episoden med litt lysere sinn. Den buketten vil bety noe for henne, og hun vil tenke på deg hver gang hun ser den. Kjøp en som varer i minst ei uke, så kanskje hun steller i stand noe neste helg I hvertfall så øker oddsen Svein. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Noe slo meg plutselig her... Fikse bilen, da er hun altså over 18 år, og jeg antar du er omentrent like gammel eller eldre? Hadde sett for meg at dere var 15-16 når jeg leste i denne tråden.. Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Og kjøp en bukett med noen blomster. Så kanskje hun ser på episoden med litt lysere sinn. Den buketten vil bety noe for henne, og hun vil tenke på deg hver gang hun ser den. Kjøp en som varer i minst ei uke, så kanskje hun steller i stand noe neste helg I hvertfall så øker oddsen Svein. 9082929[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Knut_ Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så da var bilen "fiksa". Er du sikker på at det var noe feil på den da? Kanskje noe småtteri som at spylervæske-tanken var tom. Noe av grunnen til at hun ringte klokka 23 kan være at hun ble usikker på hvordan festen din utviklet seg og var redd du skulle komme i nærkontakt med andre damer. Hun var jo litt asosial og svarte ikke på meldingene dine. Hun hadde nok sett for seg en fin kveld med deg, pils, levende lys, god musikk og romantikk tenker jeg. Bilen var et påskudd for at du skulle komme, hun kom ikke på noe bedre. Det var deg hun ville se. Hvis ikke så hadde hun ringt noen andre. Planen var å komme nærmere deg tror jeg, stemningen blir lettere i helg og etter noen pils. Da hjelper det ikke å komme hesblesende på en søndag, det tar jeg som en selvfølge at du forstår. Uansett. Når hun ber deg komme, så bør du dra. Man sier da ikke NEI til en invitasjon fra ei dame man er interessert i? Det spiller da ingen rolle om du har drukket. Det var da lørdag for svingende. Folk tar seg jo noen pils når det er helg. Hun hadde servert alt på et sølvfat, og så sier du NEI? Hadde det vært meg, så hadde jeg bestilt taxi på flekken. Tenk deg den skuffelsen. Hun satt sikkert og gråt etterpå. Blåste ut lysene og kasta maten i søpla. Ikke forvent så mye fremover. For nå er hun redd for å bli avvist. Dette var aldeles ikke bra. Svein. 9081805[/snapback] Jeg vedt jo det, men problemet er det at når jeg sa tidligere at jeg hadde fest hos meg, det ER fest hos meg så følte jeg at jeg ikke bare kunne stikke fra alle her.. Selvom jeg hadde svinaktig lyst . Følte meg litt rar etter dette her.. Fordi jeg hadde ekstremt lyst å dra. Men jeg kan alltids høre om hun har lyst å gjøre noe kveld da, det må fram og det haster litt Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Tror nok du må prøve å blidgjøre henne litt og sørge for at hun føler seg trygg på deg. En bukett blomster kan velte fjell. Jeg havnet i heftig SMS-krangel med dama (er vel noen år siden). Det var min feil. Jeg sendte blomster via interflora på internett. Dagen etter ble buketten levert. Resultatet ble at hun glemte hele krangelen og ble så innmari gla at hun sendte kjærlighets-SMS hele kvelden Kanskje det virker for deg også? Det er jo et fint symbol (som betyr noe) og vanskelig å motstå. Det er ikke alltid man må bruke ord. Ord har en tendens til å komme ut feil. Svein. Endret 16. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå