Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innvikla situasjon med ei jente

Gjest Knut_

Anbefalte innlegg

Gjest knut_

Ja, det er sant ;)

Er såpass oppegående at jeg skjønner hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre - selvom jeg aldri har hatt et seriøst forhold før. Mulig at jeg ikke tar kontakt med hun før turen, men jeg vil jo gjerne snakke litt med hun siden jeg savner henne.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er sant ;)

Er såpass oppegående at jeg skjønner hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre - selvom jeg aldri har hatt et seriøst forhold før. Mulig at jeg ikke tar kontakt med hun før turen, men jeg vil jo gjerne snakke litt med hun siden jeg savner henne..  :dontgetit:

9063876[/snapback]

Siden du allerede har prøvd å ta kontakt i det siste uten å få noe svar, kan det kanskje være en idé å svelge savnet og vente litt nå?

edit: men husk nå endelig at de du spør her bare er noen fremmede mennesker, skal ikke høre for mye på slike :p

Endret av Maj7
Lenke til kommentar

Vurderte du seriøst å droppe hytteturen for å "være tilgjengelig"? Hvis ja så har hun snurret deg så totalt rundt lillefingeren sin som overhodet mulig.. Du trenger å våkne opp og ta tak i deg selv! Og for all del ikke kontakt henne før hun kontakter deg nå, du har krøpet nok for henne som det er..

Stikk på hyttetur og nyt livet!

Lenke til kommentar
Gjest knut_
Vurderte du seriøst å droppe hytteturen for å "være tilgjengelig"? Hvis ja så har hun snurret deg så totalt rundt lillefingeren sin som overhodet mulig.. Du trenger å våkne opp og ta tak i deg selv! Og for all del ikke kontakt henne før hun kontakter deg nå, du har krøpet nok for henne som det er..

Stikk på hyttetur og nyt livet!

9063902[/snapback]

Ja, jeg gjorde faktsikt det. Men jeg skal som sagt dra. Kommer til å komme en del gutter og jenter dit så det kan bli fett.. Kanskje jeg klarer å "rote" vekk henne jeg er forelska i nå.. Bokstavlig talt :tease:

Lenke til kommentar

Høres ut som en fin ide med hyttetur ja. Så får du noe annet å tenke på.

Når hun ikke hører noe, så begynner hun å lure. Hvorfor har Knut blitt så stille? :hmm: Så begynner nok ting å røre på seg. Damer er rare, og de skifter humør ofte. Det handler om å snu polariteten slik at det hele tiden oppstår magnetisme virker det som. Nesten som å holde en motor i gang ;)

Og når du attpåtil gjør det bevisst, blir det lettere for deg å leve med det. For da har du et "spennende" opplegg på gang, og venter på napp.

Og når hun tar kontakt, så må du vise litt interesse, men ikke kast lassoen og fang henne. Damer har sterke meninger og må ha litt å kjempe for, så fir tauet saaakte ut. Gi henne litt av gangen så hun føler at hun oppnår noe og at det er mer å kjempe for. Når hun til slutt har festet grepet rundt deg, så kan du kjøpe blomster, gaver, dra på restaurant og sånt for å holde det gående.

Damer er litt forskjellige så du må prøve å analysere hennes måte å være på slik at du forstår henne.

Du må nesten prøve deg frem og se om du finner en taktikk som virker.

Lykke til, og ha en fin hyttetur.

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Heia :)

Jeg har lest alle postene og jeg tenker at jeg kanskje har forstått litt av opplegget.

Interessen hennes så ut som å dabbe av etter at dere overnattet sammen.

Hun har nok aldri i verden latt deg overnatte hvis hun ikke hadde følelser og forventninger fra deg. Grunnen til at hun ble laber etter denne natten, tror jeg er fordi hun ble litt skuffet over at det ikke "skjedde" noe.

Kanskje hun gikk rundt og håpet på et tegn fra deg om at det forholdet dere hadde, var noe mer enn vennskap fra din side. Den natten, som kanskje kunne blitt avgjørende i den forbindelse, sa kanskje til henne at du ikke ser på forholdet som noe mer enn vennskap.

Hvis hun føler mer for deg enn det, vil det være naturlig å trekke seg vekk. Det blir for vanskelig for henne å være sammen med deg som bare venn hvis hun føler mer.

Mitt råd er å fortelle henne om dine følelser og si hvorfor du ikke la an på henne den natten når du så åpenbart hadde sjansen. Som jente vet jeg at jeg ville blitt skuffet, hvis jeg var i et forhold der jeg ønsket mer enn vennskap, hvis jeg følte at jeg ikke hadde noen tiltrekningskraft nesten naken, i en seng..under dyna.

Jeg ville, hvis jeg var deg, fortalt henne hvorfor du ikke la an på henne den natten og at du er så enormt forelsket i henne.

Kanskje jeg tar helt feil og kanskje hun vil si at, beklager- jeg har ingen slike følelser for deg. Vel, i så tilfelle har du i alle fall klarhet i tingene og kan gå videre. Min mavefølelse sier noe annet- men, jeg er "gammel" i faget og føler jeg kan ha riktig.

Lykke til uansett hva du gjør, men- å gjøre henne sjalu hvis hun er forelsket i deg, vil bare få henne til å se at hennes tanker om dine følelser for henne var riktig og hun trekker seg enda mer vekk...

Vi jenter trenger bekreftelse, spesielt hvis vi er usikker og følelsene ligger dypt.

Lenke til kommentar
Gjest knut_

Hei, takker for svar :) .

Kanskje hun har skjønt det nå.. Jeg ringte henne på fredag kveld og spurte hvordan hun hadde det og om hun hadde lyst å komme bort til meg å loke litt.. Hun skulle på jobb tidlig lørdag så det ble ikke noe av, men hun virka hyggelig og pratsom.

Idag, lørdag så sendte jeg henne en melding og sa "hei, fest hos meg i kveld, du må gjerne komme, klem!"

Så sendte hun melding tilbake: "hei, takk for invitasjonen, skal opp på jobb tidlig i morgen desverre, kos dere :)"

Så sendte jeg melding et par timer seinere "koser oss vi, du får kose deg du og da.."

Så ringer hun meg noen timer senere, klokka 12 og lurer på om jeg kan komme bort til henne for å fikse noe greier på bilen :ph34r: ?

(unnskyldning for at jeg skal komme bort til henne?)

Så jeg sa at jeg gjerne skulle hjulpet deg, men jeg har drukket osv, så det går ikke..

ER hun blitt mer interessert i meg igjen? Hun har trossalt svart på melding og ringt meg.. Ble litt gladere inni meg nå. Skal ringe hun i morra eller mandag, er svært opptatt i morra så jeg får ikke tid til å møte henne.. Pluss at jeg skal på hyttetur om et par dager ;)

Hva bør jeg gjøre nå syns dere? Bare dra opp til henne og gi henne en hard klem og et kyss på kinnet og fortelle henne hva jeg mener..?

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal la være å sende noe til henne til hun sender deg melding neste gang eller ringer deg. Det er for mye at du tar kontakt med henne og ikke omvendt her - for å finne ut hva hun liker og ikke bør du se hva hun gjør når du ikke sender melding til henne.

Min mening :).

Lenke til kommentar
Gjest Guest

vet at jeg må passe på så jeg ikke er innpåslitsom, men det har jeg ikke vært heller..;)

Husker hvordan det var når ei jente som var forelska i meg sendte meg meldinger i ett kjør.. ble litt lei ja ;)

Lenke til kommentar

Hvis det var 12 på natta (i og med at hun har vært på jobb hele dagen), så har hun kanskje tatt noen pils.

Damer åpner seg mere da. Ingen ber deg komme klokka 12 på natta for å fikse bilen. Hun ville nok at du skulle overnatte og "fikse" bilen dagen etterpå.

Du må hele tiden analysere. Damer bruker nesten alltid unnskyldninger for å få det som de vil. Spesielt når det er snakk om kontakt.

Men jeg får følelsen av at hun jobber mye. Både lørdag og søndag.

Håper hun ikke følte seg altfor avvist da. Lykke til.

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest knut_

hei gijen.. Ja, jeg tenkte litt på det samma. At hun vil møte meg :) Desverre hadde jeg drukket så jeg kunne ikke.. skal ringe henne i morra og høre om jeg kan stikke hue innom dersom jeg får tid ;)

fikse bilen hennes ja, hehe.. Skal fikse litt av hvert jeg :)

Vil det funke om jeg gir henne en god glem og et kyss på munn med en gang jeg møter henne? For å vise at jeg har savna henne og er forelska i henne.. :/

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

det er vanskelig å si, det er noe du burde analysere. Alt etter situasjonen. Start med en klem, hvis det blir en skikkelig lang "holde rundt klem" kan det jo hende man kan snike inn et lite kyss... hehe

Men som sagt, det er noe du må finne ut selv. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest knut_

vi har kyssa hverandre på kinnet en del ganger.. når vi sier hadet. Så det er ikke noe nytt :p

Får se ann på situasjonen ja. Prøver med en lang klem, vil henne ikke så gidder jeg ikke "trenge" meg innpå og gjøre dumme ting heller.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg får store desperat vibber når jeg leser i denne tråden.. Mitt råd er at du roer deg ned og slutter ringe å melde henne hver eneste dag! Virker som det stort sett alltid er du som tar kontakten først?

Og bare kline til med et kyss når du møter henne har jeg heller liten tro på.. måtte isåfall bli et hadetkyss når du skulle dra.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hmm i got the ansver you are looking for!

Hun trengte hjelp med bilen...

Du drar da bort til henne for å hjelpe henne, dere vil ganske sikkert starte å prate om forskjellige ting.

Da har du din perfekte sjangse, spør henne om hva hun syntes om deg etc..

WHY MAKE IT ALL SO HARD ;)

Det fins ikke fasitsvar på kvinner, de er forskjellig, og oftest er det gutta som må ta intiativ.

Jeg tror ikke du vil tape på det, for hun har ganske sikkert en anelse om at du er gira på henne så hvorfor utsette det hele tia?

Da får du 1 av 2 mulig svar, og du får jammenmeg komme deg over det ene eller det andre uansett!

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Gjest Knut_
Hmm i got the ansver you are looking for!

Hun trengte hjelp med bilen...

Du drar da bort til henne for å hjelpe henne, dere vil ganske sikkert starte å prate om forskjellige ting.

Da har du din perfekte sjangse, spør henne om hva hun syntes om deg etc..

WHY MAKE IT ALL SO HARD ;)

Det fins ikke fasitsvar på kvinner, de er forskjellig, og oftest er det gutta som må ta intiativ.

Jeg tror ikke du vil tape på det, for hun har ganske sikkert en anelse om at du er gira på henne så hvorfor utsette det hele tia?

Da får du 1 av 2 mulig svar, og du får jammenmeg komme deg over det ene eller det andre uansett!

9080115[/snapback]

Hey!

Ser det er mange som trur jeg er desperat og gal her, hehe.. Det er ikke så ille egentlig.

Fikk ikke dratt opp til henne å fiksa bilen i går fordi jeg hadde fest.. Noe jeg nevnte for henne før på dagen. Sa mer sånn "stikk hue innom om du vil" og ikke noe særlig mer.

Klokka 23 samma kvelden ringer hu og lurer på om jeg kan fikse bilen :dribble: . Hadde NATURLIGVIS drukket ganske så mye så det fikk jeg ikke muligheten til.

Snakka med henne før i dag ang, bilen og de hadde hun fått fiksa sa hun. Snakka også litt med henne om alt og ingenting. Får se om det blir aktuelt å kontakte hu i morra eller ikke, må se ann litt tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...