Gjest knut_ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Snakka med henne nå nettopp, hadde en veeeldig lang arbeidsdag i dag, så fikk ikke spurt henne om å finne på noe.. Men skal ta kontakt med henne litt seinere i morra og høre om hun er keen på å gjøre noe da.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Snakka med henne nå nettopp, hadde en veeeldig lang arbeidsdag i dag, så fikk ikke spurt henne om å finne på noe.. Men skal ta kontakt med henne litt seinere i morra og høre om hun er keen på å gjøre noe da.. 9046904[/snapback] hva sa hu i telefonen a Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Eg trur også du bør ligge litt lavt i terrenget ei stund. No forventar ho sikkert at du skal ta kontakt, men dersom du ikkje gjer det vil ho lure veldig på kvifor du ikkje tar kontakt. Til slutt endar det med at ho tek kontakt. Jenter er merkelege dyr. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Eg trur også du bør ligge litt lavt i terrenget ei stund. No forventar ho sikkert at du skal ta kontakt, men dersom du ikkje gjer det vil ho lure veldig på kvifor du ikkje tar kontakt. Til slutt endar det med at ho tek kontakt. Jenter er merkelege dyr. 9056217[/snapback] det han vil fram til.... spill kostbar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Eg trur også du bør ligge litt lavt i terrenget ei stund. No forventar ho sikkert at du skal ta kontakt, men dersom du ikkje gjer det vil ho lure veldig på kvifor du ikkje tar kontakt. Til slutt endar det med at ho tek kontakt. Jenter er merkelege dyr. 9056217[/snapback] det han vil fram til.... spill kostbar 9056283[/snapback] ...og vis ALLE hadde spilt kostbar hadde menneskeheten død ut Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Eg trur også du bør ligge litt lavt i terrenget ei stund. No forventar ho sikkert at du skal ta kontakt, men dersom du ikkje gjer det vil ho lure veldig på kvifor du ikkje tar kontakt. Til slutt endar det med at ho tek kontakt. Jenter er merkelege dyr. 9056217[/snapback] det han vil fram til.... spill kostbar 9056283[/snapback] ...og vis ALLE hadde spilt kostbar hadde menneskeheten død ut 9056624[/snapback] nei nei nei... du feiltolker, man skal gi etter til slutt:) Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei ijen, hva mener du med å spille kostbar, eller hvordan liksom..? Skjedde ikke så mye under telefonsamtalen, spurte henne hvordan det gikk og hva hun hadde gjort osv.. Ble ikke så lang samtale. Jeg sa på slutten "bare ring eller send melding visst du har lyst å finne på noe a" og snakkes. Det var altså for 2 dager sia. Sende henne melding i går(onsdag) på ettermiddagen om hvordan hun hadde det. fikk ikke svar. Så i dag, Torsdag så får jeg se hva som skjer. Jeg har liggi rimelig lavt den siste uka egentlig. Er en uke siden jeg traff henne sist... Noen idèer om hva jeg bør gjøre i dag? Ringe henne? Ikke gjøre noe..? Blir så stressa av å ikke vite om hun er interessert i meg lenger.. Jeg trudde i forrige uke at vi kanskje skulle komme til å bli sammen rimelig straks. Neste gang jeg møter henne så skal jeg gi henne en god klem og kanskje et kyss på munnen..? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei ijen, hva mener du med å spille kostbar, eller hvordan liksom..? Skjedde ikke så mye under telefonsamtalen, spurte henne hvordan det gikk og hva hun hadde gjort osv.. Ble ikke så lang samtale. Jeg sa på slutten "bare ring eller send melding visst du har lyst å finne på noe a" og snakkes. Det var altså for 2 dager sia. Sende henne melding i går(onsdag) på ettermiddagen om hvordan hun hadde det. fikk ikke svar. Så i dag, Torsdag så får jeg se hva som skjer. Jeg har liggi rimelig lavt den siste uka egentlig. Er en uke siden jeg traff henne sist... Noen idèer om hva jeg bør gjøre i dag? Ringe henne? Ikke gjøre noe..? Blir så stressa av å ikke vite om hun er interessert i meg lenger.. Jeg trudde i forrige uke at vi kanskje skulle komme til å bli sammen rimelig straks. Neste gang jeg møter henne så skal jeg gi henne en god klem og kanskje et kyss på munnen..? 9057315[/snapback] hehe ligg lavt en stund til... tar hu ikke kontakt vent til du møter hu "tilfeldig" på gata slå av en lang prat.. evt : prøv å snakk om det som skjedde Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 vet ikke om jeg klarer det, sendte en melding i kveld og spurte hvorfor hun hadde vært så stille i det siste og hvordand et gikk osv.. fikk ikke svar. Gadde ikke å ringe, vil ikke mase. Har begynt å drikke for å få hjernen over på andre tanker på kveldene, dette er ikke bra. Jeg må rett og slett møte henne og få avklart litt. Jeg er langt ifra alkoholiker, men jeg syns det fløes godt å ha litt innabors når jeg er aleine nå,. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 vel hvis hu ikke svarer etter flere forsøk så synes jeg du burde få tankene over på no anna. Finn på no med kamerater isteden for å sitte alene. Da spiller jo du som sagt kostbar samtidig... Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har vært med kamerater hver dag jeg. Men jeg føler meg ganske rar når jeg kommer hjem igjen ganske sent. Har fortalt et par av kameratene mine om hvordan det ligger ann mellom oss og de mener jeg skal drite i hun og finne meg ei onkli kjerring i stedet Men jeg syns hun er topp og har alt, det er det som er problemet . Skal ringe henne i morra igjen. Skjer det ikke noe da, så skal jeg prøve å få hue inn på andre tanker :/ Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Flere som nevner det å spille kostbar ser jeg. Godt poeng Jeg har spilt kostbar (holdt kjeft og ikke tatt kontakt) i snart 8 år nå, og dama kommer tilbake gang på gang... hehe. Hun har fryktelig temperament og sjarmen hennes er minst like stor. Hun har alt men koker fort over og har gjort det "slutt" ørten ganger. Det er fordi det av og til oppstår forviklinger. Og når temperaturen har sunket så begynner hun å angre. Og fordi jeg har kuttet kontakten blir hun etterhvert redd for at jeg har gått videre med livet mitt. Dette nyter jeg i fulle åndedrag De 2 første årene sleit jeg med det samme som du. Tror nok jeg var for pågående og oppførte meg som en innpåsliten forelsket sau. Og når jeg ikke fikk svar så ble jeg såret. Dette gjorde hun bevisst. Når hun blir asosial så må du ta over kontrollen og bli like tøff som hun er. Bli selvstendig, planlegg dagen din og tenk mer på deg selv. Hvis hun savner deg, så tar hun kontakt. Hvis hun ikke føler noe, så er hun ikke verdt det. "Butikken er utsolgt for tøfler..." Svein. Endret 12. juli 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
Varen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hm. Jeg har ofte lurt på hva jeg skal gjøre i slike situasjoner. Lignende ting har jo skjedd med meg, men det endte vanligvis med at jeg ble ganske stresset og desperat eller noe, og sikkert maset ganske mye, helt til jeg skjønte at jeg sikkert var ganske innpåsliten. Jeg har aldri greid å få en slik episode på rett bane igjen, må jeg innrømme. Sist gang det skjedde tenkte jeg at jeg ikke skulle mase i det hele tatt, og da endte det også med at ingen av oss snakket med hverandre. Siden du allerede har spurt om hvorfor hun er slik kan jeg ikke tenke på noe annet enn å prøve å konsentrere deg om noe annet. om det aldri blir noe så vet jeg personlig at jeg foretrekker å være litt lei meg fordi det aldri ble noe istedet for at jeg er sint på meg selv fordi jeg virka så innpåsliten og desperat. Men som sagt, så er jeg ikke noe profesjonell på det kvinnelige kjønn's kommunikasjonssignaler. Kanskje hun ikke er så interessert, kanskje hun går gjennom en dårlig fase eller kanskje hun bare prøver å være hard-to-get. Men personlig ville jeg ha gått ut ifra at det var den første. Noe du kunne ha gjort er vel å konfrontere henne, og spørre henne konkret og slikt, om hva som skjer Endret 12. juli 2007 av Varen Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hehe skjønner hva du mener. Hun skal på ferie snart og det bekymrer meg litt egentlig, vil ikke at henne skal finne en annen fyr nå. Vil veldig gjerne prøve å få henne til å ble glad i meg igjen.. Det må jo ligge et sted i henne siden det virka som om hu var veldig glad i meg før (for en uke siden). Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Flere som nevner det å spille kostbar ser jeg. Godt poeng Jeg har spilt kostbar (holdt kjeft og ikke tatt kontakt) i snart 8 år nå, og dama kommer tilbake gang på gang... hehe. Hun har fryktelig temperament og sjarmen hennes er minst like stor. Hun har alt men koker fort over og har gjort det "slutt" ørten ganger. Det er fordi det av og til oppstår forviklinger. Og når temperaturen har sunket så begynner hun å angre. Og fordi jeg har kuttet kontakten blir hun etterhvert redd for at jeg har gått videre med livet mitt. Dette nyter jeg i fulle åndedrag De 2 første årene sleit jeg med det samme som du. Tror nok jeg var for pågående og oppførte meg som en innpåsliten forelsket sau. Og når jeg ikke fikk svar så ble jeg såret. Dette gjorde hun bevisst. Når hun blir asosial så må du ta over kontrollen og bli like tøff som hun er. Bli selvstendig, planlegg dagen din og tenk mer på deg selv. Hvis hun savner deg, så tar hun kontakt. Hvis hun ikke føler noe, så er hun ikke verdt det. "Butikken er utsolgt for tøfler..." Svein. 9063658[/snapback] God jeg ikke er aleine! Men jeg har igrunn ikke vært så innpåsliten at det gjør noe heller. Før så hadde vi mye kontakt begge veier for å si det sånn.. Hun tok kontakt med meg og jeg tok kontakt med hun. Sendte henne en melding i dag, en melding i går.. Og i morra (fredag) skal jeg ringe henne og høre hvordan det ligger ann . Forslag til hva jeg eventuelt burde be henne utpå nå? Vi har som sagt tidligere hatt en del filmkvelder osv. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du kan jo selvsagt prøve, men det er ikke sikkert at det er så lurt. Kanskje hun vil ha litt ro siden hun har trukket seg litt tilbake? Det jeg mente er at man må gi tilbake med samme mynt og følge spillereglene. Kanskje er det lurt å gi henne litt tid for seg selv og heller finne på noe annet. Hun er jo selvsagt klar over at hun har støtt deg bort. Og hun tror at du fortsetter å oppsøke henne. Det er det som kan oppfattes som innpåslitenhet. Men når du ikke tar kontakt, så skaper du en "motpol". Dette kan gjøre at hun faktisk tar kontakt med deg. Det høres kanskje rått ut det jeg skriver, men det handler egentlig bare om å følge spillereglene. Svein. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du kan jo selvsagt prøve, men det er ikke sikkert at det er så lurt. Kanskje hun vil ha litt ro siden hun har trukket seg litt tilbake? Det jeg mente er at man må gi tilbake med samme mynt og følge spillereglene. Kanskje er det lurt å gi henne litt tid for seg selv og heller finne på noe annet. Hun er jo selvsagt klar over at hun har støtt deg bort. Og hun tror at du fortsetter å oppsøke henne. Det er det som kan oppfattes som innpåslitenhet. Men når du ikke tar kontakt, så skaper du en "motpol". Dette kan gjøre at hun faktisk tar kontakt med deg. Det høres kanskje rått ut det jeg skriver, men det handler egentlig bare om å følge spillereglene. Svein. 9063756[/snapback] Ok, får ta den siste telefonsamtalen i morra.. Jeg vil liksom alltid være "tilgjenglig" for henne i tilfelle hun har lyst å finne på noe sprell. Ble invitert på hyttetur i stad og sa at jeg skulle se an litt. Har ingen andre planer framover egentlig, så jeg bør vel kanskje bli med å feste på hytte i noen dager..? Kanskje hun da venter spent på å treffe meg etter jeg blir borte i noen dager, kanskje hun plutselig blir redd for at jeg skal treffe ei annen kjerring og tar kontakt igjen..? Har tenkt litt! Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du kan jo selvsagt prøve, men det er ikke sikkert at det er så lurt. Kanskje hun vil ha litt ro siden hun har trukket seg litt tilbake? Det jeg mente er at man må gi tilbake med samme mynt og følge spillereglene. Kanskje er det lurt å gi henne litt tid for seg selv og heller finne på noe annet. Hun er jo selvsagt klar over at hun har støtt deg bort. Og hun tror at du fortsetter å oppsøke henne. Det er det som kan oppfattes som innpåslitenhet. Men når du ikke tar kontakt, så skaper du en "motpol". Dette kan gjøre at hun faktisk tar kontakt med deg. Det høres kanskje rått ut det jeg skriver, men det handler egentlig bare om å følge spillereglene. Svein. 9063756[/snapback] Ok, får ta den siste telefonsamtalen i morra.. Jeg vil liksom alltid være "tilgjenglig" for henne i tilfelle hun har lyst å finne på noe sprell. Ble invitert på hyttetur i stad og sa at jeg skulle se an litt. Har ingen andre planer framover egentlig, så jeg bør vel kanskje bli med å feste på hytte i noen dager..? Kanskje hun da venter spent på å treffe meg etter jeg blir borte i noen dager, kanskje hun plutselig blir redd for at jeg skal treffe ei annen kjerring og tar kontakt igjen..? Har tenkt litt! 9063783[/snapback] Det var bra ide, dra på hytteturen du! Endret 12. juli 2007 av 19andr1 Lenke til kommentar
Gjest knut_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, jeg har bestemt meg for det. Men skal jeg ringe henne eller ikke i morra? Da kan jeg jo si at jeg skal på hyttetur om et par dager og feste.. Vil dette gjøre noe med henne dersom henne er interessert i meg innerst inne..? Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jepp. Hvis hun er interessert i deg innerst inne vil det garantert gjøre noe med henne at du er på hyttetur. Det kan også ha samme effekt at du ikke forteller henne dette i morra, men bare drar, og forteller det når du kommer hjem igjen. Bra med folk som lever sitt eget liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå