Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innvikla situasjon med ei jente

Gjest Knut_

Anbefalte innlegg

Gjest Knut_

Vil på forhånd takke dere for at dere gidder å lese dette og prøve å hjelpe til litt og det skal ikke bli for langt:

Saken er som følger:

Jeg ble kjent med ei hyggelig jente på en fest for en 6 måneders tid siden og gjennom henne har jeg blitt kjent med en annen jente..

Det har seg slik at jeg har blitt hodestupt forelska i veninna til vennina mi, saken er som følger.

-Vi har funnet på mye morsomt, både med venegjengen vår og noenganger aleine.

-Vi har truffet hverandre mens vi har vært på ferie i utlandet.

Etter vi traff hverandre i utlandet har følesene mine utvikla seg for å si det mildt, også fordi jeg følte at henne var blitt glad i meg også. Ble en del flørting etter utenlandsturetn via sms og hjemme. Har vært et par ganger hos hun mens vi har vært alene. Vi har da stort sett bare slappa av og snakka sammen osv som man pleier å gjøre.. Har ikke kommet lenger enn til et kyss på kinnet hver gang vi sier hadet.

Her forleden dag møtte jeg henne og planen var at vi bare skulle være hos meg å lage mat og slappe av etterpå, når jeg møtte henne denne dagen ga hun meg et puss på kinnet når jeg møtte hun.. gjorde det samme tilbake. - når dene dagen var slutt kysset jeg henne på kinnet og vi sa på en litt sånn flau måte "snakkes" til hverandre.

Var bortreist et par dager og møtte henne den dagen jeg kom hjem igjen. Ganske seint faktsikt. Vi var hjemme og slappa av, spiste kveldsmat og så på film.. Klokka ble veldig mye og hun sa "kanskje du skal dra hjem snart" så sa jeg: "ja det hadde ikke vært noen dum idé, er så trøtt jeg, kanke jeg bare sove over hos deg a" hun svarte "hmm, kos deg på soffan da".. så gikk hun ned på badet og styra litt med å fjerne sminke og slik som jenter gjør før de skal legge seg.. Så kommer hun ned til meg, så sier hun "åja du har ikke sovna enda nei, hehe".. så går vi opp på rommet hennes og prater litt om alt og ingenting.. Hun legger seg ned i senga og sier at hun syns senga er så deilig.. Jeg legger meg også ned og sier "mm, ja det må jeg si, dette var noe bedre enn sofan ja" Jeg skrur av lyset med foten min etterhvert og hun har da allerede lagt seg, og jeg ligger ved siden av. og etterhvert tar jeg av meg klæra og legger meg under dyna hennes.. Med boxer på da selvsagt. Holder en hånd rundt henne også, hun har ikke noe i mot dette. Jeg var våken hele natta jeg :p

Dagen etter så lager jeg frokost og bare loker litt så drar jeg nedom jobben en tur for å hente noe..

Vi har hatt veldig god kommunikasjon begge veier de siste ukene, og vi har begge invitert hverandre på å være med hverandre for å si det sånn :yes: .

men etter den ene natta her så har det nesten bare vært enveiskommunikasjon, hun har ikke svart på meldingene jeg sendte dagen etter - men hun svarte på noen meldinger midt på natta for et par dager siden. Snakka så vidt med hun på msn i går og da var det veldig sånn lite respons egentlig.. Spurte hva hun skulle og hun skulle kanskje ut med vennine sine.

Hva gjør jeg videre nå? Trudde at henne var forelska i meg jeg og vi hadde det fint sammen og flørta. Jeg har blitt ekstremt forelska i hun og jeg føler det nå som kjærlighetssorg siden jeg føler at jeg har "mista" henne. Har sitti å gråti litt de to siste dagene pga dette her..

Dette er ikke en sånn forelsklse som går på at hun ser fin ut osv, men det er mer henne som en helhet :p.

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde tenkt å svare bli "hard to get". virker på meg som hu har mista interessen litt, og da mener jeg at man ikke burde mase enda mer.(som f.eks og ringe kl halv 4 om morgenen). siden du kjenner venninnen kan du jo spørre henne hva som skjer?

*forbehold om skrivefeil

Lenke til kommentar
hadde tenkt å svare bli "hard to get". virker på meg som hu har mista interessen litt, og da mener jeg at man ikke burde mase enda mer.(som f.eks og ringe kl halv 4 om morgenen). siden du kjenner venninnen kan du jo spørre henne hva som skjer?

*forbehold om skrivefeil

9034365[/snapback]

hmm eller vinkle det litt å ikke bare spørre om hva som skjer?

Lenke til kommentar
Gjest knut_
Ring hu med engang... hmmm klokka er 03:25. men er man desp så er man desp

si at du har vært følt deg hel rar de siste dagene når det har vært så dårlig kontakt osv

9034347[/snapback]

Takk for tipset, men jeg trur hun sover nå og føler at det ikke vil ta seg så bra ut. Ringer henne i morgen og spør om hun vil bli henta fra jobb og finner på en unnskylding for hvofor jeg er ved jobben hennes der og da. (Sier jeg skulle treffe snekkern som skulle hjelpe meg med å sette opp en dør hos en kompis)

Jeg har forøvrig aldri vært så forelska før. Det er helt ekstremt, fikk litt tårer for litt siden :cry:

Lenke til kommentar
Gjest knut_
Jeg tror du var for pushy og nå har hun mistet interessen. Noe med det at du klarte snike deg opp i senga etter at hun ba deg dra hjem eller ta sofaen.. ;)

9034377[/snapback]

Ja, men den ene kvelden da jeg hadde kontakt med hu midt på natta igjen spurte jeg om det gikk greit at jeg sov over og jeg sa at jeg følte at jeg tengte meg litt på og var lei meg for det..

Han svarte nei nei, det var absolutt ikke noe problem med et smil. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Har bare så vidt snakka med henne i dag. Har veldig lyst til å ringe hun nå.. vil være med hun :(

vet ikke hva jeg skal ringe og si, det som er problembet.. Har aldri sagt til hun at jeg er forelska i hu / elsker henne. Men hun må jo ha skjønt at jeg er interessert i henne da..

noen tips..?

Han har ferie og er garantert våken og sikkert aleine.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

du trenger ikke å si noe spess... bare si at du er interessert, men nå har hu vært så "borte" i det siste at du begynner å få fnatt. og hvis det skal være sånn så dropper vi dette!

Enkelte ganger er det greit å få kortene på boret... er et helvete å gå i en sånn uvisshet. :(

Lenke til kommentar
Gjest Knut_

Skjønner hva du mener, men jeg vil ikke miste hun heller.. det der vil jo kanskje gjøre det vanskelig for meg å møte henne senere..?

Klarer ikke å ta motet til meg å ringe henne :cry:. Føler bare at jeg kommer til å klote det til enda mer.. Jeg må bare ringe henne på dagen i morra og høre om hvordan hun har det og om hun vil bli med å finne på noe på ettermiddagen. Håper jeg klarer å treffe henne i morra..

Har litt lyst til å lage middag for henne og så se film etter det.. Sånn at vi kan ligge å kose litt på soffan så kan jeg prøve å fortelle henne hva jeg har følt i det siste.. :love:

Takk for svar så langt :)

Lenke til kommentar

Å Si at du elsker henne tror jeg kanskje er i sterkeste laget. Selv mener jeg at du kanskje presset litt på da du tok turen opp i sengen hennes, og at selv om hun sier at det var OK for henne, så er ikke det sikkert. Jenter er fæle til å skjule følelsene sine sånn. Mener også at du definitivt bør legge kortene på bordet.

Lenke til kommentar
Gjest gjest gjest

nei altså du må jo ikke si at du elsker henne, men man kan jo ikke bare sitte å lure... da kommer man som regel ingen vei. Som aleks sier kan det hende hun føler at det går litt fort, når det kom til den sovinga, men som du skriver virker det som om dere har tatt dekk god tid også. Er jo håpløst å spekulere i følelser til damer, det er som å lese en åpen bok på gresk. :dontgetit:

Det er stor forskjell mellom det å erklære kjærlighet og det å si at man synes det er synd at man har kommet ned i en bølgedal. Det er viktig med kommunikasjon, bedre det enn at dere ikke snakker i det hele tatt.

Men om du vil ta kontakt eller spille "hard to get" er som sagt opp til deg.

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Gjest knut_

Ja, jeg trur jeg kanskje gjorde en feil der.. Er derfor jeg har vært så nedenfor også

:(

Har tatt en god del pils og et par slurker med litt whiskey nå.. Var utrolig deilig for hue mitt. Hører på litt fin Pink Floyd-musikk også.

Håper virkelig at jeg klarer å møte henne i morra.

Hvordan skal jeg gå fram med tanke på å si at jeg har falt for henne..?

Lenke til kommentar
Gjest knut_
nei altså du må jo ikke si at du elsker henne, men man kan jo ikke bare sitte å lure... da kommer man som regel ingen vei. Som aleks sier kan det hende hun føler at det går litt fort, når det kom til den sovinga, men som du skriver virker det som om dere har tatt dekk god tid også. Er jo håpløst å spekulere i følelser til damer, det er som å lese en åpen bok på gresk.  :dontgetit:

Det er stor forskjell mellom det å erklære kjærlighet og det å si at man synes det er synd at man har kommet ned i en bølgedal. Det er viktig med kommunikasjon, bedre det enn at dere ikke snakker i det hele tatt.

Tvi tvi!

9041247[/snapback]

Jeg syns igrunn vi har brukt en del tid på å bli godt kjent med hverandre. Har snakket om følesesrike temaer også. Jeg er rimelig sikker på at hun var forelska i meg.. før iallefall.. Var derfor jeg også "overnatta" hos henne fordi jeg også trudde hun var glad i meg.

Men som sagt så skal jeg prøve å møte henne i morra! Har sett en del på TV/film med henne, kanskje finne på noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
Jenter er fæle til å skjule følelsene sine sånn.

9040968[/snapback]

Som tatt rett fra herrens bok! :thumbup:

nei altså du må jo ikke si at du elsker henne, men man kan jo ikke bare sitte å lure... da kommer man som regel ingen vei. Som aleks sier kan det hende hun føler at det går litt fort, når det kom til den sovinga, men som du skriver virker det som om dere har tatt dekk god tid også. Er jo håpløst å spekulere i følelser til damer, det er som å lese en åpen bok på gresk.  :dontgetit:

Tvi tvi!

9041247[/snapback]

Jeg syns igrunn vi har brukt en del tid på å bli godt kjent med hverandre. Har snakket om følesesrike temaer også. Jeg er rimelig sikker på at hun var forelska i meg.. før iallefall.. Var derfor jeg også "overnatta" hos henne fordi jeg også trudde hun var glad i meg.

Men som sagt så skal jeg prøve å møte henne i morra! Har sett en del på TV/film med henne, kanskje finne på noe annet?

9041268[/snapback]

Jenter er kompliserte, og det finnes ingen direkte fasit løsning på problemet ditt. Jeg synnes også det var i det litt dramatiske laget å legge deg i sengen hennes. Det kunne vert lurt å vert litt mer diskree så tidlig vill jeg tro.

Uansett så anbefaler jeg at du tvihollder på kommunikajsonen! Dette kan være en slaks form for "test", der hun sjekker om du enda er intressert i henne. Hold kontakten og se hvor det drar deg.

Vis du skal møte henne imåren (idag :p ), så bør du sterkt vurdere å si noe om at hun har vert mer "stille" i det siste. Prøv å ikke ver FOR føllelsessmesig. Si noe som feks:

"Rollig du har verdt i det siste da?"

Fortell oss hvordan det går! :!:

Lenke til kommentar
Gjest knut_

Ja, skal prøve å være mest mulig vennelig :)

Skal skrive hva som skjedde når jeg ringer henne her jeg :D

Snakker med ei vennine om det på msn nå og hun syns det var suspekt oppførsel fra "hennes" side..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

var ikke hu vennina til vennina di? Her kan du også prøve å høste litt informasjon. Hvis vennina di har snakka med hu så er jo det fult mulig at du kan få noen svar der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...