dagasc Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som har anelse om hva som skjer med home.no? Jeg har hvertfall ikke hatt tilgang til siden på en ukes tid. Litt kjipt da jeg har hjemmeside min der. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) du har da forhåpentligvis backup ... Ellers har du skutt deg selv i foten mister start.no (ikke spray.no - my bad) er forrestent et godt alternaiv. Php støtte og mye annet. Adressen blir da forøvrig home.no.net/et-eller-annet Endret 9. juli 2007 av Andreaz_ Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 du har da forhåpentligvis backup ... Ellers har du skutt deg selv i foten mister spray.no er forrestent et godt alternaiv. Php støtte og mye annet. Adressen blir da forøvrig home.no.net/et-eller-annet 9034186[/snapback] Backup er ordnet, så det er intet problem. Hva skjer? Er det en kræsj eller? Spray.no har jeg erfart, og det funker supert! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Må være litt av en crash. Er jo dagesvis siden home.no har funket. Om ikke uker? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 upps, jeg mente start.no Burde legge meg litt tidligere jeg, trenger søvnen Lenke til kommentar
topa Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet hva som skjer nå da? Har jo ikke virka på snart en uke??? Det er litt dårlig synes nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg