co2 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Konseptet Ghost in the shell finnes det flere serier og filmer av. Jeg har sett Ghost in the shell season 1, den første filmen og prøver nå å skaffe den andre. Men jeg har sett at det er en som heter Solid state society og andre titler. Har blitt ganske så forvirret av dette, og hjemmesiden gir meg ikke annet enn epelepsianfall. Er det noen som har en oversikt over hva som er, og hvilke rekkefølge de kommer i, sett kronologisk(historiemessig)? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hiver meg litt på denne. Så at folk anbefalte Ghost in the Shell og Ghost in the Shell 2 i noen tråder her, så tenkte å kjøpe dem. Må man ha noen kunnskaper om dette universet på forhånd? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) 1 : Ghost in the Shell 2 : SaC: 1st gig 3 : SaC: 2nd gig 4 : Innocence 5 : SSS Håper jeg oppklarte noe Edit: Bare spør hvis dere lurer på mer. Endret 9. juli 2007 av BrageC Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Faen. Nå så jeg nettopp film nr.2 uten å ha sett season 2. Men men, får vel forklaring på en del da. (som hva som sjedde med the major mellom filmene.) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 1 : Ghost in the Shell 2 : SaC: 1st gig 3 : SaC: 2nd gig 4 : Innocence 5 : SSS Håper jeg oppklarte noe Edit: Bare spør hvis dere lurer på mer. 9034406[/snapback] Dette er feil. Det er to forskjellige tidslinjer, to forskjellige, uavhengige historier som utelukker hverandre (de er to uavhengige tolkninger basert på samme manga-serie). Filmene er én tidslinje (GitS 2: Innocence er en direkte oppfølger til den første filmen), de to sesongene Stand Alone Complex + Solid State Society en annen. Både GitS + Innocence, og GitS SAC + SSS anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er feil.Det er to forskjellige tidslinjer, to forskjellige, uavhengige historier som utelukker hverandre (de er to uavhengige tolkninger basert på samme manga-serie). Filmene er én tidslinje (GitS 2: Innocence er en direkte oppfølger til den første filmen), de to sesongene Stand Alone Complex + Solid State Society en annen. Både GitS + Innocence, og GitS SAC + SSS anbefales på det varmeste. 9034574[/snapback] Wow, det gir faktisk mening. Da lærte jeg noe i dag og Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjøpte ghost in the shell 1-2 og sac sesong 1 og 2. Mangler sac 1 vol 4 ennå pga av alle dvd av vol 4 eg har fått tilsent har vært defekte. So irriterendes har sent tilbake 2 ganger no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå