Viquingue Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er vel noen litt "svartere" sjeler her inne på forumet, hva med en svartspraya kasse med et rundt plexiglass i sida med et pentagram i neon og en gargogyle på toppen? (En gargogyle er den demonfiguren uttapå kirken..får pc versjoner på avalon.no) Flere "svarte" ideer? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Metallica har noen SJEFSKULE demon hoder..... så viss du er god å tegne så.... Viss du ikke finner noe søk på Motorhead, de har også et par! Lenke til kommentar
Coleman Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Få på ei geit! Metallica suger Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det skulle ikke bli noe satanistisk... mer noe gotisk... :wink: Lenke til kommentar
Coleman Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det skulle ikke bli noe satanistisk... mer noe gotisk... :wink: baaah Se nå å få på ei geit! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tøft det, men jeg ville ikke lesset for mye på. Et helt standard pentagram blir litt flatt, IMO. Morbid Angel-pentagrammet er litt fett. BTW: Det heter gargoyle. Lenke til kommentar
Coleman Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 slipknot pentagrammet er også tøft. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 /me legger ned veto mot Slipknot o.l Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det skulle ikke bli noe satanistisk... mer noe gotisk... :wink: baaah Se nå å få på ei geit! Baaah?????? AAAAA!!!! DØØØØØØØØØØØØØØ!!!! DEt hetter: BAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! *arg* *HOST!* *SPAM*`? Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Fyr på en Dimmu Borgir logo den er døds-fet. Det hadde blitt helt sinnsykt fett med et pentagram på siden (spissen ned selvfølgelig). Satyricon logo hadde også vært helt sykt kult( det korset opp ned med horn på) her kan du se den www.satyricon.no Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ikke satanistisk, men gotisk, trodde jeg? Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Ja, noe gotisk/okkult... Ikke noe fandens satanisme skit... er bare en syk filosofi! Nei her trengs det ideer for det ultimate goth/okkult kabinett, ingen som har noen links eller bilder av andre folk som har gjort noe slikt tidligere? Blir vel ikke noe av, men men, er jo en god ide skaper og hvem vet hva som ikke skjer når man får tak i litt peng og blåst støv av dette forumet... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://casegallery.pcmods.com/showgallery....ort=1&ppuser=28 noe slikt som det til høyre? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 IBM Ikke Bra Maskinvare ????? øøø.... INTERNASJONAL BÆSJ MASKIN Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 IBM Ikke Bra Maskinvare ????? øøø.... INTERNASJONAL BÆSJ MASKIN har lenge lurt på om jeg hadde fått med meg hva IBM sto for, men nå skjønner jeg at jeg har tatt feil takk for oppklaring i den saken :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Eller: I Bought Macintosh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå