EkanTrike Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sliter med instalasjon av drivere til mine 3stk SATA150 TX4, S-ATA kontrollere. Har fått instalert delen for biosen men ikke for windows. Ved oppstart finner den kortene samt diskene som står i. Men ved instalasjon av drivere i windows klikker windows etter en restart, og det henger seg da ved loadingen inn til windows. Heller ikke safe mode fungerer og den henger/stopper ved en driver kalt AGP440. Aner ikke hva denne har med disse korta og gjøre. Men nå hver gang jeg prøver dette krasjer det såpass at jeg må ta en helt ny windows instalasjon. Og jeg har prøvd og tatt meg bryet med og prøve andre og mere gamle windows drivere av kortet med samme utfall. Noen som aner hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 ingen som har peil på hva som er galt? Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 absolutt ingen som har noen som helst peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå