macdegus Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hadde vert fint om noen kunne laga en guide om å publisere en side på et domene. jeg har laga ens ide i iWeb, men får den ikke publisert til domenet mitt. har lagt filene ut med FTP client, men den kommer ikke opp Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har ikke mye peiling, men du jeg tror du må legge filene i "public_html" mappen og så må du ha en index.html fil. Dette var vel igrun OT, siden denne forumdelen gjelder guider. Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det vil jeg ikke si at det var. Han ønsker seg jo en guide Men det er riktig som du sier QBab det han sannsynligvis ikke har gjort er å plassere filene i public_html eller hva den nå heter på hans server. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Gå inn i et ftp-program (eks. filezilla), også legger du filene/mappene med filer i "public html", men tror (husker ikke) filezilla finner den mappen (kommer ivertfall direkte i riktig mappe når du åpner sener). Alt ifra server du skal skrive og etc. er forskjellig fra webhotell til webhotell (og brukernavn og passord er det du har fått/valgt på webhotellet). Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå